יום רביעי, 28 בספטמבר 2022

Pupa It's Delicious Fall 2022 Collection

טקסטורות עוטפות, ניחוחות מתוקים וגימורים זוהרים הם המאפיינים של קולקציית האיפור של "פופה" לסתיו 2022. הקולקציה, שמכונה בשם It's Delicious ("זה טעים"), מגיעה גם באריזות צבעוניות וריחות חמדניים.


הם נראים כמו עוגיות וסוכריות, אבל הם בעצם מוצרי איפור מתוקים מאד! קולקציית האיפור של "פופה" לסתיו 2022 היא אוסף של גוונים זוהרים ומרקמים חמאתיים ועוטפים. הקולקציה לוקחת אותנו לסיור בחנות ממתקים ומפתה אותנו עם שלל ניחוחות מתוקים.

באוסף, שמושק במהדורה מוגבלת, ניתן למצוא פלטות צלליות שמזכירות עוגיות פריכות וקאפקייקס צבעוניים, שפתונים שנמסים כמו חמאה על השפתיים, תכשירי ניקוי לפנים שנראים כמו קצפת, וסמקים והיילייטרים בעלי מגע קרמי.



Delicious Cake Eye Palette – פלטת עיניים, המכילה 4 צלליות בגימורים שונים ובניחוח עוגיות טריות. לצלליות יש פיגמנט עשיר ומרקמים קלים למיזוג וטשטוש, עם עמידות לאורך זמן. הצלליות מוצעות בארבעה גימורים: מאט, סאטן, מטאלי וגימור חדש של אבני חן מנצנצות בעדינות. הכיסוי של הצלליות מבטיח להיות מלא ואחיד כבר מההנחה הראשונה, במיוחד בשילוב עם פריימר טוב לעיניים. הפלטה מוצעת בשני שילובי גוונים:




·         001 Caramel Cake – גוונים חומים זהובים (אריזה חומה)

·         002 Cherry Chocolate Cake – גוונים חומים ורודים (אריזה ורודה)





Sweet Meringue Blush – סומק שנראה כמו מרנג מתוק מאד, מריח כמו קאפקייקס חמאה ויש לו גימור מעט זוהר. המרקם שלו קליל עם מגע קרמי והוא ניתן לבניה מבלי להכביד על העור. הפורמולה שלו מועשרת בפנינים ופיגמנטים טהורים, המספקים צבע מלא וגימור זוהר.

·         001 Cupcake Meringue – ורוד חם בינוני





Luscious Meringue Highlighter – היילייטר בצורת מרנג מפתה עם ניחוח של קרמל מלוח. הפורמולה שלו מועשרת בפנינים עדינות מאד, שנועדו להשאיר צעיף עדין של אור על הפנים. המרקם שלו מבטיח להיות חמאתי ולהתמזג בצורה מושלמת עם העור, עם הרגשת קלילות וגימור סאטן.

·         001 Caramel Meringue – שמפניה עם השתקפויות זהובות





Vamp! Lip Pencil – עפרון שפתיים בעל מרקם רך, פיגמנט עשיר ועמידות ארוכה מאד. הפורמולה שלו בעלת אפקט הג'ל מאופיינת בתערובת מיוחדת של שעוות, שנבחרה כדי להגביר את העמידות שלו ולאפשר פיגמנט מלא ואחיד כבר מהשרטוט הראשון. בנוסף, הוא מועשר ברכיבים פעילים שמעניקים לשפתיים מראה תפוח באופן מיידי. העפרון זמין באוסף בשני גוונים:

·         013 Toffee – ניוד בז' חם

·         014 Cherry – אדום דובדבן בוהק



Sugar Candy Lip Balm – ליפ באלם שמריח כמו סוכריות ומפנק את השפתיים במרקם נמס. הפורמולה הלחותית שלו כוללת תערובת של שעוות יקרות: במגע עם העור שהן נמסות, עוטפות את השפתיים ומזינות אותן לעומק. הגימור שלו שקוף ובשילוב עם עפרונות השפתיים שבאוסף הגוון שלו הופך להיות מודגש יותר והכיסוי מלא יותר. באוסף הליפ באלם מוצע בשני גוונים:

·         001 Diamond Caramel – קרמל ניודי עם נצנצים מוזהבים

·         002 Diamond Cherry – אדום דובדבן עם נצנצים כסופים




Yummy Cleansing Cream – מסיר איפור, מעניק לחות ומגן על העור. הפורמולה שלו מכילה 98% מרכיבים ממקור טבעי ויש לו מרקם של מוס סופר רך. הוא מבטיח להסיר את האיפור מבלי להותיר הרגשת יובש והוא מעניק לחות עמוקה לעור. בנוסף, יש לו ניחוח וניל עדין, שהופך את השימוש בו לחוויה מפנקת מתוקה.





הקולקציה הושקה בימים אלו באיטליה ובקרוב תהיה זמינה בשאר נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.

 

3 תגובות:

  1. אימלה איזה קולקציה מהממת , מקווה שתגיע גם לישראל

    השבמחק
  2. נזכרתי בקולקציה של קליניק בזמנו. האמת ישר למגירה. אריזת השםתונים נראית פדוטה חבל. מוס ניקוי נראה שלמות. תארזי לי הכל

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails