יום שבת, 3 בספטמבר 2022

Hourglass Unlocked Animal Ambient Light Palettes Christmas 2022

לקראת עונת החגים 2022, מציג המותג Hourglass את Unlocked Animal Ambient Light Palettes - אוסף של שלוש פלטות מדהימות, שמגיעות באריזות מיוחדות – מוצר חובה לאספנים!


לכבוד הכריסטמס לבש המותג "האוורגלס" צבעים חגיגיים בעיצובים חדשים, הודות למגע האמנותי של המאיירת והמעצבת הנפלאה קייטי סקוט (Katie Scott). סקוט בחרה לעטר את הפלטות באיורים של פיל, פרפר ונמר, כדי להסב את תשומת הלב לסכנת ההכחדה בה נמצאים בעלי החיים הללו. המותג עצמו מתחייב לתרום 5% מההכנסות ממכירותיו לארגון Nonhuman Rights Project, ששם לו למטרה לדאוג לזכויות בעלי החיים.

ה- Ambient Light הינה פלטה אייקונית של המותג "האוורגלס", שאהובה בעיקר בזכות המרקמים העדינים והקלילים במיוחד של פודרות הפנים. זהו מוצר מושלם לאיפור אלגנטי ומעודן, שכן המותג "האוורגלס" מתאפיין בעיקר באיפור עדין, שמבטיח מראה מתוחכם מאד. הפורמולה המיוחדת של הפודרות שלו מקנה לעור מראה קורן טבעי בתוך מספר רגעים. אגב, חשוב לציין, כי פורמולת הפודרות כולן הן טבעוניות וללא אכזריות. הן לא כוללות פרבנים, סולפטים, טלק, חומרי ריח ומרכיבים דומים אחרים.

כאמור, לרגל עונת החגים, הפלטות המפורסמות של המותג נוטשות את המארז הקלאסי שמגיע בדרך כלל בגוון ברונזה זהובה, כדי לאמץ עיצוב שונה לחלוטין, המוקדש לעולם החי. בכל אחת משלושת הפלטות שבאוסף, ניתן למצוא את הפודרות האיכותיות Hourgalss Ambiente Lighting בששה גוונים שונים, המשמשים כסומק, הארה, ברונזר או סתם לקיבוע האיפור.

Ambient Lighting Unlocked Elephant Palette – הפלטה בעלת גוונים אפרסקים וורודים, הבהירים ביותר משאר הפלטות. בפלטה ניתן למצוא שני גווני פודרות שקיימים בליין הקבוע וארבעה גוונים חדשים לגמרי. האריזה החיצונית הינה בגוון סלמון ועליה מופיע איור מקסים של פיל.



Unlocked Tiger Ambient Lighting Palette – הפלטה כוללת גוון אחד מהליין הקבוע ועוד 5 גוונים חדשים. אריזת הפלטה הינה בגוון כחלחל, המבליט את איור הנמר שמופיעה עליה.



Unlocked Butterfly Ambient Lighting Palette – הפלטה כוללת שלושה גוונים מהליין הקבוע לצד שלושה גוונים חדשים. האריזה הינה בגוון מוזהב ועליה מופיע איור של פרפר.



זוהי בהחלט השקה יוצאת דופן למותג "האוורגלס" ונראה שהפלטות ייחטפו מהמדפים תוך זמן קצר ביותר.

אוסף הפלטות יהיה זמין באתר החברה ובנקודות המכירה של המותג החל מה-8 בספטמבר 2022.

 

2 תגובות:

  1. איפה ניתן לקנות את המוצרים?

    השבמחק
    תשובות
    1. באתר החברה, באתרים כמו Cult Beauty, ברשת ספורה ועוד

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails