יום רביעי, 11 במאי 2011

ESTEE LAUDER מציגה: New Pure Color Lipstick – קולקציית שפתונים חדשה בשתי נוסחאות נפלאות

New_PureColorLipstick

"אסתי לאודר", אחד ממותגי הקוסמטיקה המובילים בעולם, הצליחה לשים על השולחן את כל מה שאשה צריכה כדי להראות נהדר. התוספת האחרונה של המותג הינה קולקציית Pure Color Lipstick ("פיור קולור ליפסטיק") – סדרת שפתונים לאביב 2011, המאפשרת לכל אשה ליצור מספר עצום של מראות איפור מדהימים.

בעונת האביב/קיץ הקרובה, השפתון מהווה מוצר הכרחי מובהק ולמזלנו, קיבלנו "אור ירוק" בכל מה שנוגע לצבע על השפתיים. אבל, כידוע, העדפת הגוונים היא שונה מאשה לאשה, כך ש"אסתי לאודר" וטום פישו, אמן האיפור והמנהל הקריאטיבי של המותג, יצרו מיגוון רחב של שפתונים עשירים בפיגמנט, המאפשרים ליצור בקלות מראה מתאים ליום או לערב. לדברי פישו, "קל מאוד להתאהב בליפסטיקים אלה – הם הרבה יותר מגנדרנות. הם מאפשרים לשפתיים לצאת בהצהרה אופנתית".

סדרת Pure Color החדשה כוללת 2 נוסחאות שונות:
Pure Color Long Lasting - המציעה 22 גוונים עזים, בעלי עמידות גבוהה ללא דהייה של השפתון במשך היום, עם כיסוי בינוני עד מלא; ו- Pure Color Crystal – המכילה 13 גוונים מבהיקים ומוארים המקנים מלאות לשפתיים, עם כיסוי שקוף עד בינוני.

Estee-Lauder-Spring-2011-Pure-Color-Lipstick

נוסחת השפתונים עתירת הביצועים, עם טכנולוגיית ה-True Vision™ הבלעדית המכילה גוונים עזי פיגמנטים, מאפשרת משיחה רווית צבע. הודות לפולימר הקריסטלי המצפה את הפיגמנטים, מתקבל מראה רב-מיימדי, בולט ועשיר בצבע. בנוסף, מרכיבים כגון גלעיני מישמש, חמאת שיאה וויטמינים C ו-E, מספקים לשפתיים לחות אינטנסיבית במהלך כל היום.

אסתי לאודר פיור קולור חדש 145 שח צלם דן לב jpg_3

השפתונים מוגשים באריזה בעיצוב הקלאסי האופייני ל"אסתי לאודר", עם המראה המוזהבת, המעוטרת בבסיסה בקוביה שקופה המציגה לראווה את גוון השפתון.

מחיר מומלץ לצרכן: 145 ₪.
ניתן להשיג בדלפקי אסתי לאודר ברשת הסופר-פארם, ניו-פארם, המשביר לצרכן, אפריל, בפרפומריות ובבתי המרקחת ברחבי הארץ.

תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails