יום רביעי, 18 במאי 2011

יפה קאן

הדוגמנית בר רפאלי אמנם מביאה לנו כבוד גדול על השטיח האדום בפסטיבל הסרטים הבינלאומי בקאן, המתקיים ממש בימים אלו, אבל היא לא היחידה!

רונית רפאל, בעלת המותג הבינלאומי L.Raphael Geneve, בשיתוף פעולה זו השנה השלישית, עם מותג התכשיטים היוקרתי "שופארד" (Chopard), נבחרו לתת חסות לאירועי הפסטיבל ה-64 במספר. שני המותגים היוקרתיים דואגים להעניק לכוכבים שמגיעים לפסטיבל את מגע הזוהר המתבקש במעמד השטיח האדום.

רונית רפאל  בפסטיבל  קאן  מאי  2011    צילום פרדריק  אלמס רונית רפאל בפסטיבל קאן 2011 (צילום: פרדריק אלמס)

צוותי L.Raphael Geneve, יחד עם רונית ויפית רפאל, התמקמו בסוויטה רחבת ידיים במלון מרטינז היוקרתי, שם הם מעניקים לכוכבים טיפולי יופי ואנטי-אייג'ינג מתקדמים, כמו טיפולי האוקסי-סטאר וטיפולי אנטי-גרוויטי - טיפולים בלעדיים ומתקדמים שעוזרים לעור להראות זוהר, רענן ומתוח באופן מיידי להופעה מושלמת באירועים הנוצצים של הפסטיבל.
"שופארד" Chopard מצידם, משאילים לכוכבים תכשיטים נוצצים ויוקרתיים לאירועים השונים המתקיימים במהלך ימי הפסטיבל.
בינינו, שמלות הנשף וחליפות הטוקסידו לעולם לא יראו נוצצים מספיק ללא מגע תכשיט יוקרתי וטיפול פנים שיגרום להם להראות זוהרים עוד יותר.

אגב, השנה זכו גם הכוכבות הישראליות שלנו עלמה זק ויובל שרף לטעום מהזוהר ולקבל טיפול אוקסי-סטאר ישר לפנים.

רבעייה   צילום פרדריק  אלמסבתמונה מימין לשמאל:  עלמה זק, רונית רפאל ויובל שרף יחד עם יפית רפאל (צילום: פרדריק אלמס)

מאז השיקה רפאל את פעילותה באירופה בשנת 2005, תחת המותג L.Raphael Geneve, היא ביססה את מעמדה שם כמותג קוסמטיקה ולייף-סטייל מוביל, המשלב טיפולים אסתטיים מתקדמים וקו מוצרי טיפוח יוקרתי.
פעילות המותג באירופה כוללת: הפעלת מרכז יופי בן שש קומות ברחוב היוקרתי ביותר בז'נבה; מלון בוטיק אקסלוסיבי (Chalet L.Raphael) באלפים השוויצריים; מתחם פעילות בחנות הכל-בו היוקרתית ביותר במוסקבה - "צום"; והפעלת מתחמי הספא במלונות רשת "4 העונות" היוקרתיים בפריס, פרובנס ובהמפשייר ליד לונדון. בשנה הקרובה, מתכננת רפאל להרחיב את שיתוף הפעולה עם הרשת היוקרתית.

בהחלט גאווה ישראלית!

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails