יום שלישי, 10 במאי 2011

Schwarzkopf Professional מציג: המורדת, הטהורה, המודרנית ואורבנית (קיץ 2011)

1

חברת Schwarzkopf Professional, הידועה כמכתיבת קוד אופנה בכל הקשור לשיער, חושפת בקטלוג ה- Essential Look לאופנת קיץ 2011 את מגמות השיער המרתקות והעכשוויות, החובקות עולם בעיצוב השיער וטיפוחו. אופנת ה-Essential Look מציגה את החידושים הלוהטים בתחום, אותה מיישמים מעצבי שיער מובילים בעולם בשיתוף מעצבי בגדים מפורסמים (ורסצ'ה, גוצי, ארמני ועוד) ומאפרים יידועי שם, תוך שילוב מגמות איפור והלבשה היוצרים את ה-Total Look המושלם, שהוא הרעיון מאחורי קולקציית האופנה של שוורצקופף פרופשיונל. טובי מעצבי השיער של החברה נמצאים מאחורי כל תצוגות השיער בבירות האופנה ומחפשים את המסר הבא באופנת השיער. רוב המראות מיוצגים הן ע"י גברים והן ע"י נשים, במטרה להראות את הדמיון בין המינים. כל זאת מתאפשר ע"י שימוש בטכניקות ייחודיות וחדשניות של צבע ותספורת.

ארבעת המגמות הלוהטות מבית "שוורצקופף פרופשיונל" לקיץ 2011, מוצגות על ידי דוגמניות ששיערן נצבע בצבעי השיער החדשים והמתקדמים של המותג: ESSENSITY - צבעי שיער אורגניים (נטולי אמוניה, ריח, אלכוהול וסיליקונים), צבעי IGORA Color10 לצביעה בזמן אקספרס של 10 דקות, וכן צבעי "איגורה רויאל", העשירים בממריצי צבע להחדרה מוגברת של פיגמנטים.

להלן ארבעת הטרנדים החדשים בקולקציית Essential Look לקיץ 2011:

EDGE – חיה על הקצה, רוקיסטית ומורדת
האישה המוגדרת כ- EDGE, מאמינה שצריך לחיות את החיים עד המקסימום. היא צעירה, אנרגטית, לא פורמאלית, אוהבת מוזיקה, אופנה ו"לעשות חיים". ארון הבגדים שלה הוא תערובת של מותגים כמו "ראף סימונס", "בלנסיאגה" ועוד. היא הולכת למועדוניי אנדר-גראנד (מחתרת) בכדי להתעדכן על הלהקות החדשות ביותר, אך זה לא אומר שהיא כזו "מחוספסת" בבית... הצעירה הזו, גרה בדירה מעוצבת ועשירה באמונות, מסובסדת על ידי הוריה. כמו כן, אין לה זמן לרשתות חברתיות (כמו טוויטר או בלוגים שונים) – היא עסוקה מידי בלחיות את האירועים האמיתיים, בזמן אמת כשהם קורים. היא תמיד עם יד על הדופק, חדשנית ויוצרת טרנדים.

EDGE_LEANNE_03_038[1]

בהתאם לכך, שיערה קצר, גזור באורכים שונים ולעיתים הוא יהיה מגולח באזורים שונים בראש או ארוך מקדימה וקצר בעורף. הקווים הינם ישרים ומאפשרים משחק רב בעיצוב השיער. הצבעים השולטים הינם: נחושת עם פוני א- סימטרי בצבע בלונד בהיר, או בלונד פנינה עם פוני קצר בצבע סגול בהיר.

* * *

PURE – טהורה
האישה הטהורה, אוהבת שכל דבר בחייה יהיה אוטנטי ופשוט. היא נשית באישיותה ובסגנונה, היא מחפשת בגדים בעיצובים אלגנטיים ובקווים נקיים העומדים במבחן הזמן, כמו: טי-שרטים עשויים כותנה לבנה, צעיפי קשמיר רכים, שמלות משי ארוכות בעלות ברק. היא קונה את מזונה בשווקים ואצל איכרים. הרהיט האחרון שהיא רכשה הינו ארון מסורתי עשוי עץ טבעי. היא אוהבת לקחת זמן, להתרווח וליהנות ממה שבאמת חשוב בחיים. היא עוצרת באופן תדיר בכדי להריח את פריחת הוורדים, להסתכל על השקיעה ולהרגיש את טיפות הגשם על עורה. העבודה שלה מספקת אותה, יחד עם זאת משפחתה וחבריה בסדר עדיפות עליונה. האישה ה"טהורה" סבורה כי השקט, הוא זה שדווקא יכול להעיד על חוזק פנימי.

‏‏ שוורצקופף פרופשיונל- _PURE

בהתאם לכך, שיערה הארוך יהיה מעוצב בתספורת עם דירוג קל, המעניקה הרבה נפח ותחושה של אווריריות, המראה גם מאופיין בפוני רחב וארוך. שיערה יהיה צבוע בגוון אחד (חום, נחושת או בלונד) וישלב מעט גוונים בהירים של בלונד, חום ונחושת למשחק של אור וצל. המראה קלאסי ונשי עם קווים מאוד רכים ונשיים.

* * *

METROPOLITAN – אשת העולם הגדול, המודרנית
אישה זו, שואפת להישגים גבוהים מכל הסובב לה, החל מאיכות בגדיה העשויים בדים יוקרתיים, וכלה בעיצוב שיערה המסודר להפליא ומהודק לראשה, גם אם היא בתנועה רבה. זוהי אישה משכילה, בעלת ביטחון עצמי ורהוטה. היא אשת עסקים מוצלחת ותעבוד קשה בכדי להשיג את יעדייה. המלתחה שלה עשירה בחליפות קלאסיות של מותגים כמו: שאנל, לואי ויטון וארמני. יש לה מעצב שיער אישי ומאמן אישי בחיוג המהיר שלה. היא נהנית מהאינדיבידואליות שלה, מעצם מי שהיא.

METRO_LIANNE_02_020[2]

בהתאם לכך, שיערה יהיה מעוצב באופן טרנדי ויוקרתי, וישדר הרבה ביטחון ואלגנטיות – תסרוקת קצרה עם שביל בצד, ייתכן ויסתיר מעט את חזית הפנים וייצור מראה מסתורי וחושני. קווים גיאומטריים ישרים מלווים את התספורת. במידה והשיער מתולתל, הוא יהיה מסודר ובצורה שופעת העוטפת את הראש, כאילו כל תלתל קיבל טיפול אישי ממעצב השיער. השיער יהיה צבוע במשפחה אחת של צבעים כגון: אדומים, חומים ונחושתיים אינטנסיביים, כאשר יעשה שימוש בגוונים בהירים או כהים למשחקי "אור וצל".

* * *

URBAN – עירונית ובפעולה
אל תלכו שולל אחר הדימוי ה"מקצועי" של אישה זו. מתחת לחליפתה החדה, סביר להניח שהיא תלבש סטרפלס בחיתוכי עור יוקרתי ונעלי עקב החדשים ביותר. האישה האורבנית היא יצירתית ובעלה חוש אופנה. היא עוקבת אחר טרנדים ברגע שהם מופיעים ונוטשת אותם בשנייה שהם חולפים. היא שמה את הבשמים היקרים ביותר, את מותגי האיפור החדשנים ביותר והמובילים בתחום. היא אוהבת את עבודתה אך היא חיה בשביל סוף-השבוע, אז היא הופכת לנערת המסיבות שהיא באמת. לכל מקום אליו תיסע, היא תמיד תהיה מעודכנת על המילה האחרונה.

URBAN_LINDA_07_071[1]

בהתאם לכך, שיערה קצר וחתוך באורכים שונים, אנדר-קאט, מראה נערת מועדונים, או מראה רחוב עדכני. השיער יהיה צבוע בשילובי צבעים שונים כמו אדום אש עם כתום תפוז, סגול חציל עם שחור-כחול או שהשיער יהיה מובהר לבלונד-לבן. לעיתים השיער יהיה מהודק לראש עם מוס או ג'ל, למראה מוקפד ועדכני. בנוסף, בחלק האחורי השיער גזור קצר מאד, הפוני ארוך וגזור ביד חופשית.

* * *

אגב, בקטלוג הנוכחי, "שוורצקופף פרופשיונל" עשתה שימוש עיקרי בצבעי השיער החדשים ESSENSITY - צבעים טבעיים עם מרכיבים אורגנים טהורים, ללא אמוניה, סיליקונים, חומרי ריח, המעשירים את השיער ברכות נפלאה וברק מדהים הנשמר לאורך זמן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails