יום שני, 18 בפברואר 2013

סקוטלנד פינת טבריה

המלון הסקוטי בטבריה וחברת ל'אוקסיטן משיקים בשיתוף פעולה מיוחד את Lakeview wellness centre spa by L'OCCITANE מרכז ספא חדש, המשתרע על-פני שלוש קומות!

חדר טיפולים בספא
בספא החדש הושקעו כ-10 מיליון ₪ והוא כולל תשעה חדרי טיפולים מפנקים, חדרי יוגה, חמאם טורקי, ג'קוזי חיצוני, חדר כושר משוכלל ומיגוון טיפולי קוסמטיקה וגוף ייחודיים  בקונספט המוכר של ל'אוקסיטן, בתוספת נוף מרהיב של ימת הכנרת. בין הטיפולים המוצעים במקום: טיפולי אנטי אייג'ינג, טיפולי פנים, עטיפות גוף, טיפולי איורוודה ועוד, כאשר טווח המחירים נע בין 220 ₪ לטיפול של 25 דקות ועד 680 ₪ לטיפול פנים של 90 דקות.

פינת הקבלה של הספא
ג'קוזי בספא
חדר מנוחה בספא
צוות המטפלים של הספא עבר הכשרה מיוחדת לביצוע הטיפולים על-ידי המדריכה הראשית של מחלקת הספא הבינלאומית של ל'אוקסיטן, כאשר הטיפולים מבוססים על פרוטוקולים מדוייקים הזהים לטיפולים המתקיימים בכל אחד מ-30 בתי הספא האחרים שהוקמו בבתי מלון ברחבי העולם בשיתוף ל'אוקסיטן. כמובן, כל הטיפולים בספא נעשים במוצרי ל'אוקסיטן, בהתאם למצב וסוג העור של המטופל וחנות החברה שממוקמת בספא מאפשרת ללקוחות לרכוש את מוצרי הפרימיום של החברה, כך שיוכלו להמשיך ולהנות מהם גם בבית.
על העיצוב והתכנון של הספא החדש אחראית האדריכלית עדנה ישי וילסון, שדאגה לשמור על הסגנון והעיצוב המאפיין את המלון הסקוטי עצמו. המלון, שהוקם על-ידי הכנסיה הסקוטית בשנת 2004 במתחם ההיסטורי של בית החולים הסקוטי, משלב מבני בזלת מהמאה ה-19 יחד עם עיצוב מודרני וחדיש. אגב, אווירת הרוגע, השקט והשלווה של הספא שורה בכל אחד ממתחמי המלון, מה שהופך את השהות במקום לחוויה מושלמת ויוצאת דופן.

מבני המלון העתיקים
רחבת המלון
פינת חמד בגינת המלון
לדברי נטלי טנא, מנהלת השיווק של חברת ל'אוקסיטן בישראל, "שיתוף הפעולה בין חברת ל'אוקסיטן לבין המלון הסקוטי, הוא צעד נוסף וחשוב שעושה החברה בישראל תוך ביסוס מעמדה כחברה המציעה חוויה מושלמת ומוצרים איכותיים לטיפוח, טיפול ופינוק הגוף."
אגב, שירותי הספא אינם מוצעים לאורחי המלון בלבד, אבל כדי להנות באופן מושלם מהחוויה מומלץ לשלב גם נופש במלון ובטח שלא לוותר על ארוחה במסעדת המלון "טוראנס", שמציעה ארוחות גורמה ברמה אחרת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails