יום שני, 11 בפברואר 2013

Guerlain Terracotta Collection (קיץ 2013)

למרות שקולקציית הברונזרים TERRACOTTA של גרלן מושקת מידי שנה, היא לא מפסיקה להדהים ולגרום לי להזיל ריר כל פעם מחדש...


"ברונזר הטרקוטה הוא ידידה הטוב ביותר של כל אשה, כאשר קרני השמש הן מצרך נדיר. הסוד לעור קורן ולמראה זוהר טבעי ללא רבב הוא הברונזר הזה שאי-אפשר לעמוד בפניו וניתן להתאמה אישית. הוא בעל ברית לכל אשה המבקשת להיות מנושקת על-ידי השמש." (אוליביה אשודמזו, מנהל קריאטיבי)

הקולקציה שתושק במהלך מרץ 2013, כוללת את הפריטים הבאים:

Terracotta 4 Seasons Bronzing Powder – ברונזר "4 עונות", המחולק ל-4 גוונים שונים הניתנים לשימוש כל אחד בנפרד או כולם יחדיו. בקולקציה מוצעים 6 גוונים שונים:
-
00 Nude
-
02 Natural Blondes
-
03 Natural Brunettes
-
04 Medium Blondes (לשעבר גוון 01 Blondes)
-
05 Medium Brunettes (לשעבר גוון 02 Brunettes)
-
08 Ebony

Terracotta Skin Healthy Glow Foundation Second Skin Effect – מייקאפ טרקוטה למראה זוהר בשלושה גוונים:
-
01 Nude (חדש)
-
02 Blonde
-
03 Brunette


Terracotta Sun Scrub – פילינג המכין את העור לשיזוף ושומר על המראה השזוף הזוהר לאורך זמן. פורמולת המוצר מורכבת למעשה משלושה חלקיקים, אשר במגע עם מים משתנים והופכים מג'ל על בסיס שמן לתחליב גוף, המסיר תאים מתים ומותיר את העור חלק וזוהר.


Terracotta Sunless Tinted Self-Tanning Gel – ג'ל המעניק לחות ומראה שזוף מבלי להיחשף לשמש. השיזוף נראה לעין בתוך שעה מרגע המריחה ומחזיק מעמד למשך כ-4 ימים.


Terracotta Jambes de Gazelle – מוצר שכבר הושק בעבר וחוזר שוב בקולקציה הנוכחית: תרסיס שיזוף זמני מבושם קלות המיועד לשימוש על הרגלים, מעניק לעור הרגשה קרירה ורגועה. התרסיס מתייבש ומתקבע במהירות על העור ולא מכתים את הבגדים, אבל יחד עם זאת ניתן להסרה בקלות עם מים וסבון.


Terracotta Sun Serum – הסרום המצליח בסדרת הטרקוטה בבקבוק מעוצב חדש בהשראת סבון שמן הקוקוס של גרלן. הבקבוק החדש מצוייד בטפטפת כדי להבטיח הוצאת כמות מדוייקת של חומר. הסרום בגוון הדבש מיועד להעמיק ולהאריך את השיזוף הטבעי – מוסיפים אותו לקרם הטיפוח הרגיל (לפנים ולגוף) והוא הופך אותו במיידית למאיץ שיזוף עד פי 15.


יו, איך בא לי שהקיץ כבר יגיע! בכלל, כשתראו את הפריטים בקולקציית הקיץ של המותג (בפוסט הבא), אני בטוחה שגם אתן תרגישו ככה...


3 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. אחרי הפוסט הזה קבעתי לי מנטרה "יש לי מספיק בורbזרים ומשזפים!" ממליצה לחזור עלה 10 פעמים ביום. זה יתפוס גם לפוסט הבא?

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails