יום חמישי, 21 בפברואר 2013

ריהאנה במערכת יחסים חדשה

הזמרת ריהאנה רק בת 25, אבל יש לה כבר רשימה של פרטנרים ארוכה מאד, אליה מצטרף כעת גם מותג האיפור MAC. שיתוף הפעולה בין השניים אמור להניב קולקציית איפור גדולה, שתחולק למעשה ל-4 חלקים שונים עם מיגוון רחב של מוצרים, צבעים ומרקמים.


בניגוד לשיתופי פעולה קודמים שעשו מאק בעבר עם סלבריטאים אחרים או דמויות אנימציה שונות, שהולידו אוספי איפור חד-פעמיים והונחו על המדפים למספר שבועות בלבד ואז נעלמו, הפרוייקט המשותף עם ריהאנה יתפרס לאורך כל 2013: "אנחנו תמיד אומרים שמאק אוהבים לצאת לדייטים, אבל לא ממש רוצים להכנס לתוך מערכת יחסים מחייבת", מסביר ג'ון דמסי נשיא קבוצת אסתי לאודר (חברת האם של מאק). "מערכת יחסים זו עם ריהאנה היא לטווח-ארוך וכרוכה בפיתוח של ארבעה אוספי איפור".

הקולקציה שתושק בשיתוף ריהאנה נושאת את השם "Rihanna Hearts MAC" ומורכבת למעשה מ-31 פריטים, ביניהם שפתונים, צלליות, לקים, סמקים, ריסים מלאכותיים, שימרים ועוד – כולם באריזה הנושאת את שמה של הכוכבת הלוהטת. "שיתוף פעולה אמיתי מבוסס על הערכה וכבוד. ארבעת הקולקציות, הן ממש כמו ארבעה שירים ברפרטואר של ריהאנה. לכל קולקציה יש את האווירה שלה, המראה שלה, האריזה שלה והטעם שלה" אומר ג'ון דמסי.

הפריט הראשון שיושק הינו שפתון בשם RiRi Woo, המהווה גרסה ומפירית וכהה יותר לשפתון האדום האהוב על ריהאנה, Ruby Woo. השפתון שריהאנה היתה מעורבת בפיתוחו, יושק בתחילת מאי 2013, עם תחילתו של מסע ההופעות שלה – שם גם תהיה, למעשה, חשיפתו הראשונה לקהל והוא ניתן יהיה לרכישה באופן בלעדי בהופעותיה של הזמרת ו/או באמצעות אתר האינטרנט של מאק.


"העבודה עם מאק ליצירת שפתון אדום שיתחרה בגוון ה'רובי וו' היתה קשה, בגלל שהוא מתאים לכל גווני העור. היו לי כל-כך הרבה דוגמאות שונות לבחירה וכל-כך הרבה תת-גוונים – כחול, צהוב, כתום וורוד. הייתי חייבת לבחור אחד שיעשה את העבודה וניסיתי אותו על כל החברים שלי כדי לבדוק שהוא אכן מתאים לכל גווני העור", מסבירה ריהאנה ומוסיפה "מעולם לא חשבתי שאהיה מסוגלת ליצור איפור עם מותג כל-כך גדול, כל-כך מהר בגיל כל-כך צעיר..."

ריהאנה חובבת אדוקה וותיקה של מוצרי מאק. על החיבור שלה עם המותג היא מספרת, כי "כשחושבים על איפור, המותג הראשון שקופץ לראש הוא מאק. לכן, החיבור ביני לבין המותג היה טבעי עבורי. תמיד טענתי שאם אחבור למותג איפור, עליו להיות איכותי ואמין". ריהאנה טוענת שבעיניה אין הבדל בין יצירת איפור, שירים או בגדים: "אני אוהבת ליצור, ואני אוהבת את עצם היכולת שלי לבטא את היצירתיות שבי, במגוון של אפיקים".

כאמור, הקולקציה של ריהאנה תושק ב-4 חלקים שונים:
הראשון שבהם הינו השפתון "רירי וו"; החלק השני יושק בקיץ ויכלול בין השאר שני שפתונים נוספים, שימר נוזלי (
Lustre Drops) וצמדי סמקים. החלק השלישי יושק בסתיו ויכלול ארבעה שפתונים, ליפגלוס בעל פיגמנט זהה לשפתון של ריהאנה, שתי פלטות צלליות וריסים מלאכותיים (שאהובים מאד על ריהאנה). החלק הרביעי יושק לקראת החגים ויכלול 10 פריטים נוספים, ביניהם לקים, תיקי איפור ועוד כמה שפתונים. כך או כך, בכל חלקי הקולקציה יופיע השפתון של ריהאנה.

ברגע שתפורסם רשימת הפריטים המלאה ותיאור הגוונים והמרקמים שלהם (כולל תמונות רשמיות), מבטיחה כמובן לעדכן אתכן.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails