יום שני, 25 בנובמבר 2013

גל גדות הפנים החדשות של CARELINE

אחרי שכבשה את מסלולי האופנה, שערי המגזינים וגם ייצגה אותנו בכבוד בהוליווד, גל גדות - מלכת היופי לשעבר, הדוגמנית, השחקנית ואמא במשרה במלאה, היא מעתה גם הפנים החדשות של מותג היופי הישראלי "קרליין". לא פלא שבהוליווד שוקלים את מועמדותה לתפקיד "וונדר-וומן" החדשה!

גל גדות (צילום: דודי חסון, באדיבות "קסטרו")

גם ב"קרליין" זיהו בגדות תכונות של "וונדר-וומן", שללא ספק עומדים בסטנדרטים הבינלאומיים שהציבו לעצמם בחברה: " היה חשוב לנו לצרף לשורותינו כוכבת המזוהה עם הצלחה בינלאומית. גל גדות היא האישה של קרליין, מוכשרת, חזקה, יפה, בעלת נוכחות יוצאת דופן, מקצוענות, ביטחון עצמי ועוצמה אשר הובילו אותה להצלחה בינלאומית", מסביר יובל לנדסברג, מנכ"ל קרליין.

גדות בת ה-28 חתמה עם המותג על חוזה למשך שנתיים ימים, שבמסגרתו תשלשל לכיסה סכום המוערך בלמעלה ממיליון ₪. "אני שמחה ונרגשת על הקשר החדש והמקצועי עם קרליין ועל ההזדמנות לשמש כפנים של החברה. זוהי גאווה וזכות גדולה בשבילי להיות חלק מחברה אשר מייצגת יופי, איכות ומקצוענות", היא אומרת.

פניה היפות של גדות יופיעו בקמפיינים שונים שיעלה המותג בתחום האיפור, הטיפוח והבישום, כאשר הראשון בהם אמור לעלות לאוויר בתחילת שנת 2014 ויכלול מודעות בעיתונים ובמגזינים נבחרים, סרטוני טלוויזיה, רשתות חברתיות ועוד.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails