יום רביעי, 6 בנובמבר 2013

והרי החדשות מאת L'Oreal Paris

מי שעוקב אחריי גם בפייסבוק, יודע בוודאי שמחלת השפעת לא פסחה גם על אמתכם הנאמנה וריתקה אותה אל המיטה (ואל חבילות הטישו). בינתיים, הצטברו שלל ידיעות וחדשות על "שולחן המערכת" של הבלוג והגיע הזמן לשחרר אותן אל דרכן... בפוסט זה ריכזתי עבורכם כמה חדשות קצרצרות בעניין מותג היופי הצרפתי "לוריאל פריז":



אז ה"חדשות" הכי חדשות של המותג הן דוגמנית העל לארה סטון והשחקנית היפה בלייק לייבלי. השתיים הצטרפו בימים אלו לנבחרת שגרירות היופי של המותג, הכוללת כבר פיגורות בולטות אחרות כמו ג'וליאן מור, ג'יין פונדה, ביונסה, פרידה פינטו ועוד "שוות" אחרות.

סטון (משמאל) ולייבלי (מימין)

בשבוע שעבר הציג המותג פריצת דרך נוספת, הפעם בדמות מכונה אינטראקטיבית אוטומטית שהוצבה ב... תחנת הרכבת התחתית בעיר ניו-יורק. המכונה, שנועדה לסייע לנשים לשפר את המראה שלהן, סוקרת את דמות המשתמשת העומדת מול המראה המובנית בתוכה ולאחר מכן מציגה תמונות דיגיטליות של מבחר ממוצרי המותג לעיניים, שפתיים וציפורניים, שעשויים להתאים למשתמשת על-פי נתוניה הטבעיים ואפילו סגנון לבושה.
נכון שלוריאל הם לא הראשונים להציג מכונה מסוג זה, אבל הם בהחלט הראשונים להציב אותה במיקום כל-כך יוצא דופן. אז אם אתם מזדמנים במקרה לניו-יורק במהלך החודשיים הקרובים, אל תשכחו לעצור בתחנת "רחוב 42/פארק בראיינט" של הרכבת התחתית כדי לקבל ייעוץ אישי עבורכם.



ולסיום: לוריאל מתכוונת לחזק ולהרחיב את מעמדה העולמי גם בתחום הספא המקצועי ושוק מכוני היופי. לפיכך היא הגישה הצעה לרכוש את המותגים Decléor ו- Carita מידי קבוצת "שיסיידו", בסכום כולל של לא פחות מ-230 מיליון יורו (שזה, פחות או יותר, משהו כמו 311 מיליון דולר!). בכל אופן, הצדדים נמצאים כרגע במשא ומתן ומקווים לסגור את העסקה כבר בשבועות הקרובים.



למי שבמקרה לא יודע (יש בכלל כאלו) "דקלאור", שנוסד ב-1974, הינו מותג ארומתרפי מהמובילים בעולם ו"קריטה" הינו מותג שנוסד ב-1945 על-ידי מריה ורוזי קריטה – צמד מעצבות שיער שטיפלו בשערם של מיטב הכוכבים והסלבריטאים. 


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails