יום ראשון, 17 בנובמבר 2013

סקירה: SMASHBOX Photo Finish Dark Spot Corrector

הפריימר הינו מוצר שמשתמשים בו כדי להחליק את העור ולהאריך את העמידות של האיפור שיונח מעליו. כשאנו בוחרים את הפריימר שיתאים לנו ביותר, אנחנו צריכים קודם כל להתייחס לאיזורים הבעייתיים הספציפיים בעור שלנו. פגמים כמו כתמים, צלקות ואי-אחידות בגוון העור זקוקים לטיפול עוד לפני שאנחנו מכסים אותם עם מייקאפ. לשם כך, מציעים ב"סמאשבוקס" את הפריימר בעל השם הארוך ביותר שאני מכירה: Smashbox Photo Finish More Than Primer Dark Spot Correcting.



כמו ששמו מעיד עליו, מלבד היותו פריימר בסיסי, מדובר גם במוצר טיפוחי המיועד לשמש כמטשטש כתמים ופגמים בעור. אמנם רשימת הרכיבים המכילים את המוצר הוסתרה לגמרי על-ידי מדבקת היבואן, אבל הקומוניקט שצורף אליו מספר שהפריימר מכיל בין השאר נגזרות של ויטמין A, תמציות צמחים מבהירות, רכיבי לחות וסיליקון קוסמטי נושם. לדברי החברה, בשימוש ממושך פעמיים ביום, הכתמים יובהרו והעור יראה זוהר יותר. לפיכך, הם ממליצים להשתמש בו גם כסרום ליילי ולהניחו באופן נקודתי באיזורים הבעייתיים.


הפריימר מגיע באריזת טיובה (30 מ"ל) נוחה מאד לשימוש. בניגוד לפריימר "פוטו פיניש" המפורסם של המותג, הפריימר החדש מגיע במרקם חלבי ונעדרת ממנו כל תחושת הסיליקון המוכרת מהפריימרים האחרים של המותג. עם זאת, העור אכן מרגיש חלק ונעים ומתקבלת תחושה של מראה עור מואר ואחיד יותר. אגב, מספיקה כמות קטנה של חומר לשימוש על כל הפנים. המייקאפ שהונח מעל הפריימר "ישב" על העור יפה ואף שמר על מראה מאט לזמן ארוך יותר.


לעומת זאת, אני לא יכולה להעיד באופן מוחלט לגבי טשטוש כתמים בעור. אמנם אני לא סובלת מפיגמנטציה כבדה בעור, אבל אחרי שימוש כמעט יומיומי בפריימר (של פעם אחת ביום, לפני הנחת המייקאפ) במשך כחודש וחצי, קשה לי לומר שאני רואה שינוי משמעותי מאד. יכול להיות, שאם הייתי משתמשת בו גם בלילה, השינוי היה נראה יותר לעין. ככה לפחות טענו 84% מהנשים שהשתמשו בו, בוקר וערב, במשך ארבעה שבועות.

אגב, למרות שלא מצויין על-גבי המוצר או בקומוניקט שצורף אליו לאלו סוגי עור הוא מתאים, אני מאמינה שבעלות עור רגיל או שמן ייהנו ממנו יותר. במיוחד לאור העובדה שהפריימר מסייע לשמור על מראה מאט לזמן ארוך. חשוב לציין גם, שהפריימר אינו מכיל מקדם הגנה מקרינת השמש, אז כדאי להשתמש בנוסף במסנן קרינה (כן, גם בחורף!).

נקודה נוספת שיש לקחת בחשבון הינה מחירו הגבוה יחסית של הפריימר (221 ₪). אמנם מדובר פה בשני מוצרים באחד (פריימר וטיפוח), אבל עדיין מדובר בהשקעה יקרה לחלק מהאוכלוסיה, במיוחד ככל שזה נוגע למוצר שתוצאותיו ניכרות לעין לאחר שימוש ממושך.

את הפריימר Photo Finish Dark Spot Corrector של סמאשבוקס ניתן להשיג באופן בלעדי ברשת הקוסמטיקה והבישום "אפריל".


*המוצר התקבל לסקירה.

4 תגובות:

  1. איזה שם ארוך, למרות ההבטחה, להוסיף עוד שכבה על שגרת הטיפוח שלי יהיה מתסכל. כן יכולה להעיד עם הפריימר השקוף שהוא זוכה לציון 100 מהצעירה בבית בעלת עור שמן, היא מניחה אותו יום יום על אזור ה T בלבד בדבקות

    השבמחק
    תשובות
    1. הפריימר השקוף הפך להיות כבר מזמן מוצר אייקוני של המותג ואפשר להבין גם למה - הוא באמת מעולה.

      מחק
  2. נשמע טוב אך פריימרים הם לא עבור גילי ;) איפה קנית אותו ובאיזו הנחה?

    השבמחק
    תשובות
    1. פריימר הוא לחלוטין לא עניין של גיל וכמו שציינתי בתחילת הפוסט- יש להתאימו לסוג העור ובעיותיו (אם יש כאלו).

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails