יום שבת, 22 במרץ 2014

Givenchy Croisiére Collection (קיץ 2014)

כמו בשנה שעברה, Croisiére  - קולקציית הקיץ של ג'יבנשי ל-2014 נוצרה בהשראת הזוהר של שעות שקיעת השמש, כשהדגש הוא על שיזוף בגוון קרמלי עם לוק נשיקת שמש. על היצירה אחראי המנהל האמנותי של המותג, המאפר ניקולא דז'אן.



הקולקציה מתמקדת, למעשה, בתערובת מרגשת של אקזוטיות ואלגנטיות. היא מגיעה בגוונים חמים וזהובים המשחזרים את המראה הענברי שטוף האור עם תחושה של עור שזוף.

בקולקציה:

Givenchy Poudre Terre Exotique (מהדורה מוגבלת) – ברונזר מעוטר בתבליטים מוזהבים מקסימים. מגיע באריזה שחורה חלקה עם מראה מובנית.



Givenchy Poudre Bonne Mine – ברונזר במרקם קרמי נטול טלק, עשוי מג'ל אפוי. מגיע עם תבליט שתי וערב, בגוון בהיר Douce Croisiére.


Givenchy Le Rouge – שפתונים במרקם סמי-מאט עם פיגמנט עז ועמידות לאורך זמן ארוך. מוצעים בשני גוונים (מהדורה מוגבלת): Fruit Défendu ו- Acajou Précieux.


Givenchy Baume Gloss – גלוס באלמי יוקרתי המבטיח שפתיים עסיסיות ולחותיות עם אפקט חלקלק. מוצע בשני גוונים: Natural Croisiére ו- Pink Croisiére.

Givenchy Phenomen'eyes Waterproof Mascara – המסקרה ה"קיפודית" המוכרת של המותג בגרסה עמידה במים, מגיעה בגוון טורקיז (במהדורה מוגבלת) Turquoise Obsession.


Givenchy Ombre Couture – צללית קרמית, חסינת מים, עמידה לאורך 16 שעות. מוצעת בגוון Corail Tentation.

Givenchy Mister Radiant – ג'ל לשיזוף עצמי עם מיקרו חרוזים המעניקים מראה רענן, זוהר וקורן. הג'ל מלחח את העור, מרענן אותו ומעצים את הגוון השזוף הטבעי שלו.



הקולקציה צפויה לעלות על המדפים בעולם במהלך אפריל 2014.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails