יום שלישי, 11 במרץ 2014

MAC x Lorde Collection

הזמרת הצעירה לורד תשיק ביוני הקרוב קולקציה איפור (במהדורה מוגבלת) בשיתוף עם מותג האיפור MAC.


על שיתוף הפעולה בין הצדדים הודיעה לורד בחשבון הטוויטר שלה. בנוסף, בראיון שהעניקה לורד ל- The Cut והתפרסם אתמול היא הסבירה: "אני אוהבת את MAC מאז שהייתי ילדה קטנה. אני זוכרת שחסכתי כסף כדי לקנות את השפתון הראשון שלי מהם (בגוון Snob) כשהייתי בת 14 ולפחות 20 חברות שלי השתמשו בו. ל-MAC יש פן אסתטי מאד ברור שתמיד מרגישה עבורי כאופנתי ומתקדם. אז אני מאד נרגשת לעבוד איתם על המוצרים האלה, שאני נוהגת להשתמש בהם פחות או יותר בכל יום ובלילה. אני מקווה שגם אתם."



לורד בת ה-17 הינה ילידת ניו-זילנד. למרות גילה הצעיר היא הספיקה כבר לכבוש את המקום הראשון במצעד הבילבורד בשנת 2013. בטקס הגראמי ה-56 היא היתה מועמדת ל-4 פרסים, מתוכם היא זכתה ב"שיר השנה" וב"מופע פופ סולו הטוב ביותר" על השיר Royals. בחודש שעבר היא נבחרה לזמרת הבינלאומית הטובה ביותר בטקס פרסי המוזיקה הבריטי. יש לציין, שלמרות הצלחתה המסחררת ללורד, הסובלת מעור אקנתי, לא היתה כל בעיה להעלות לרשת תצלום "סלפי" שלה ללא איפור בכלל.


לפי שעה, אין כל מידע נוסף אודות הקולקציה, אבל לאור חיבתה העזה של לורד למראה הערפדי, ניתן לצפות מן הסתם לשפתונים בצבעים כהים ונועזים לצד ציפורניים בגוונים גותיים.



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails