יום ראשון, 30 באוגוסט 2015

BeautyCare – סקירה מוצרים (קיץ 2015)

כמאפרת, אני נוהגת להחזיק במזוודת האיפור המקצועית שלי מוצרים נבחרים ממגוון רחב של מותגים שונים. את המוצרים אני נוהגת לברור בקפידה, בעיקר על-סמך האיכות שלהם. מהנסיון שצברתי במהלך השנים, לא פעם הופתעתי לגלות שלא תמיד חייבים לשלם מחיר גבוה עבור מוצר כלשהו, על-מנת שזה יעשה את העבודה כהלכה (ולפעמים, אפילו טוב יותר ממוצר דומה של מותג יוקרתי אחר).



בשנים האחרונות צצו מספר רשתות של מותגי קוסמטיקה זולים מאד, שמושכים בעיקר קהל צעיר, אבל לא רק. אחת הוותיקות שבהן היא רשת "ביוטיקר", שניתן למצוא בה מיגוון רחב מאד של מוצרי איפור, טיפוח ובישום לצד שלל אביזרים, נרתיקים, תיקים ועוד. את הרשת אני מכירה מזמן ואף נוהגת לפקוד באופן קבוע את הסניף שלה הממוקם בקניון הזהב, שבעיר מגוריי. בדרך כלל, אני יוצאת משם עם שקית גדולה עמוסה במוצרים, כשהתשלום הכולל עליהם לא עובר את סך ה-100 שקלים.

בין המוצרים שאני נוהגת לרכוש שם בקביעות ניתן למצוא את הצללית לגבות, ספוגיות איפור, קיסמי אוזניים, נרתיקים ובקבוקוני איחסון שונים, אביזרי שיער, מוצרים לציפורניים, צבעי גוף ועוד. מה שבעיקר משמח אותי לגלות בכל ביקור שלי ברשת, הוא ההתחדשות התמידית במיגוון המוצרים שלה.

כמעט לכל מוצר שיוצא בשוק הקוסמטיקה או האקססורייז, תוך זמן קצר רשת "ביוטיקר" מוצאת לו חיקוי מענה במחיר זול יותר (ולא פחות איכותי) משלה. את המחירים הזולים זוקפת הרשת לחסכון בהוצאות תיווך בין היצור והשיווק, כולל הימנעות מהוצאות פרסום ראוותניות, שכולן כמובן מגולמות בסופו של דבר במחיר בו מוצע המוצר לצרכן. כנראה שהם בכל זאת עושים משהו נכון מאד, והוכחה לכך היא שהרשת מתפעלת כיום כבר 21 סניפים בפריסה ארצית, אתר אינטרנט אינפורמטיבי ובקרוב גם אתר קניות אונליין!

* * *

לאחרונה נשלחו אליי מספר מוצרים לסקירה מטעם הרשת:

HD Make Up Primer מסדרת 24/7 (מחיר: 14.90 ₪, תכולה: 30 מ"ל)



הפריימר מיועד לשימוש על עור הפנים והעפעפיים ובחברה ממליצים אף להשתמש בו גם על השפתיים. הוא מגיע בצנצנת זכוכית קטנה עם שני מכסי פלסטיק: הראשי – מכסה מתברג בצבע שחור מעוטר בפס דק מוזהב, והמשני – מכסה לבן בעל לשונית משיכה.


הפריימר שקוף לחלוטין ויש לו מרקם מיוחד של ג'ל גמיש. לדברי החברה, הפורמולה שלו אינה מכילה רכיבים מן החי, שמן מינרלי, פיגמנט או חומרים משמרים וריח.


לאחר מריחת הפריימר על הפנים, הוא נספג במהירות בעור וזה הפך להיות חלק ונעים מאד למגע. האיפור שהונח מעליו ישב היטב ואף החזיק יפה לאורך כל היום. בנוסף, הפריימר הצליח למנוע הברקות שומניות באיזורים מועדים לפורענות, כגון איזור ה-T בפנים.

למרות שהפריימר מקיים את תפקידו על הצד הטוב ביותר, יש לי שתי השגות לגביו – אחת מהן נוגעת לצורת האריזה שלו. מאחר ואני לא אוהבת לטבול את האצבעות בתוך הצנצנת, הייתי מעדיפה שהפריימר יגיע בתוך שפופרת. באופן זה, יש לי שליטה מלאה יותר על כמות החומר שנלקחת לשימוש וגם לא פחות חשוב מכך – ההיגיינה של המוצר נשמרת יותר טוב. ואם כבר בחרו בחברה לנפק את הפריימר בתוך צנצנת, היה נחמד אם היתה מצורפת לה ספטולה קטנה...

הבעיה השניה שלי עם המוצר היא, שלצערי הרב הוא, ככל הנראה, מחצ'קן אותי. אחרי שימוש יומיומי במשך כמה ימים רצופים התחלתי "לפרוח" בעיקר באיזור הסנטר. אחרי הפסקה של מספר ימים, המצב נרגע וכאשר חזרתי להשתמש שוב בפריימר "פרחתי" מחדש. בצער רב, נאלצתי להניח בצד את הפריימר. עם זאת, אני בהחלט לא מוותרת עליו באופן סופי, אבל כנראה שאאלץ להשתמש בו באופן מבוקר יותר.

* * *

Xpress Tools and Brush Cleanser – מנקה מברשות איפור (מחיר: 6.90 ₪, תכולה: 120 מ"ל)

אחד מכלי העבודה החשובים ביותר בעבודה שלי הן מברשות האיפור. רובן ככולן נבחרו על-ידי בקפידה רבה וחשוב לי מאד לשמור עליהן ולטפל בהן כראוי. כשאני מסיימת לאפר את הלקוחות שלי, אני דואגת לנקות ולחטא את המברשות מייד לאחר מכן ולפעמים אף תוך כדי עבודה, בין מאופרת אחת לשניה. לפיכך, חשוב לי שמנקה המברשות שלי יהיה איכותי ויעיל ובעיקר כזה שיאפשר לי להמשיך לעבוד במיידית, ללא צורך להמתין זמן רב עד לייבוש מלא של שיער המברשת.

הקולגות הקרובות שלי יודעות שאני מכורה כבר מספר שנים למנקה המברשות הכחול של Cinema Secrets ובכל גיחה לחו"ל אני דואגת לרכוש כמות נכבדה ממנו. מה שמיוחד במנקה הזה הוא שתוך שניות אחדות מרגע טבילת המברשת בחומר, היא יוצאת צחורה ונקיה לחלוטין ומוכנה כמעט מייד לשימוש חוזר – כל זאת, ללא צורך בחפיפה כלל. הבעיה היחידה היא שקשה לסחוב כמויות נכבדות ממנו במזוודה (במיוחד אם עושים שופינג מאסיבי בחו"ל) וגם העלות שלו לא זולה במיוחד. לפיכך, אני נאלצת להשתמש בו בקמצנות יתרה, או לפעמים להשתמש בחלופות אחרות זולות יותר.

מנקה המברשות של ביוטיקר מגיע בבקבוקון פלסטיק שקוף עם נוזל ורדרד בתוכו, המיועד לנקות ולחטא מברשות בעלות שיער טבעי וסינתטי כאחד.



לבקבוקון יש פיית שפריצר, באמצעותה משפריצים את החומר על שיער המברשת. הפייה מפזרת את החומר בצורה רחבה יחסית, כך שגם ידית המברשת נרטבת מאד תוך כדי כך.


על-פי ההוראות המצורפות למוצר, יש להתיז את החומר על שיער המברשת, להמתין מספר דקות כדי שהחומר ימיס את הלכלוך ואז להעביר את המברשת בתנועות ניגוב על-גבי נייר מגבת או ממחטת נייר (רצוי מהסוג העבה יותר).
לצערי, גם לאחר ביצוע מדוייק של ההוראות המברשות נשארו מוכתמות (במיוחד אלו ששימשו אותי למייקאפים וקונסילרים) ואף לקח להן דקות ארוכות עד מאד (20-25 דק' בממוצע) להתייבש ולהיות זמינות לשימוש חוזר. כפי שניתן לראות בתמונות שלהלן, במקרה בו המברשת היתה מלוכלכת קלות, הניקוי היה סביר פלוס, אבל עדין לקח למברשת זמן להתייבש.




* * *

Extra Moisturized Lipstick – שפתון עשיר בלחות (מחיר: 4.50 ₪, תכולה: 4.25 גרם)



לאחרונה השיקה רשת ביוטיקר 7 גוונים חדשים בסדרת שפתוני הלחות שלה. אלי נשלחו שלושה מהם:
·         20 – סגול שזיף
·         25 – סגול בורגונדי
·         55 – סגול רויאל



השפתונים בעלי מרקם רך ונעים על השפתיים, הפיגמנט שלהם עשיר ויש להם ניחוח פירותי מתקתק ונעים (משהו שמזכיר שילוב של מיץ פטל וענבים). בעקרון, מספיקה שכבה אחת של שפתון כדי לקבל כיסוי דיי מלא, אבל עדיף להניח שתי שכבות כדי לקבל כיסוי אטום יותר. הדבר נכון בעיקר לגוון הכהה יותר בחבורה (גוון מס' 20). הגימור המתקבל הינו סאטן - מעין גימור מאט אבל עם ברק קל.


הפורמולה של השפתונים אמנם לא נחשבת לעמידה, אבל הם מצליחים להחזיק יפה במשך כארבע שעות לפחות (ללא אוכל ו/או שתיה). מעבר לכך, הם דוהים באופן כמעט אחיד ומותירים את השפתיים מוכתמות במעט צבע.




שקלול כל הפרמטרים השונים, ביניהם ההיצע הרחב של הגוונים, האיכות הטובה והמחיר הזול, הופכים את השפתון הלחותי למוצר מנצח מבחינתי.

* * *

Protective Carrot Oil מסדרת Care 4 Sun – שמן גזר (מחיר: 11.90 ₪, תכולה: 250 מ"ל)

שמן הגזר של ביוטיקר מיועד להעניק לעור שיזוף מהיר מאד בגוון של ברונזה בוהק. הפורמולה שלו מועשרת בויטמינים שונים להזנת העור ובשמנים צמחיים שונים המעשירים אותו בלחות ומקנים לו את המראה הבוהק. בנוסף, מכילה הפורמולה מקדם הגנה בגובה של SPF8.



השמן מגיע בבקבוק פלסטיק בגוון כתום (מן הסתם) ויש לו פיית שפריצר, המקלה על הוצאת החומר ממנו. המרקם של החומר מאד נוזלי, משהו שנע בין שמן למים.



ממרום גילי וניסיוני אני מבינה כעת את החשיבות בשימוש במקדמי הגנה טובים וגבוהים בחשיפה מול קרני השמש המזיקות (אם כי ישנם מחקרים הטוענים כי מקדמי הגנה מסויימים מסרטנים בעצמם...). מלבד ההשפעה הבריאותית השלילית שיש לקרני השמש המזיקות על העור, הן מהוות גם גורם מוביל בהזדקנות מוקדמת שלו וגורמים להופעה מוגברת של כתמים וקמטים עליו. בדיוק בשל כך אני מעדיפה להימנע ככל האפשר מחשיפה מיותרת לשמש, ובמיוחד ללא מקדם הגנה ראוי.

יחד עם זאת, העברתי את המוצר להתנסות של שתי נסייניות צעירות יותר (האחת באמצע שנות העשרים לחייה והשניה בגיל 17) – שתיהן קפצו בשמחה על האפשרות להתנסות בו. לדבריהן, הוצאת החומר קלה ונוחה, אם כי הפיזור שלו על העור פחות חלק משמנים דומים אחרים, אבל לא באופן משמעותי כל-כך. שתיהן אהבו מאד את הניחוח שלו וציינו שהוא גם נשאר לאורך זמן על הגוף (לפחות עד הטבילה במים). כמו כן, שתיהן טענו שהעור קיבל גוון שזוף יפה לאחר השימוש.

* * *

עד כאן להפעם. אני אשמח מאד לשמוע מכם אם יצא לכן להתנסות באחד או יותר מהמוצרים שהופיעו כאן בסקירה ומה ההתרשמות שלכם מהם. כמו כן, אשמח לדעת אילו מהמוצרים של המותג אתם אוהבים במיוחד.


*המוצרים התקבלו לסקירה.



2 תגובות:

  1. לא מצליחה להבין למה חברות עדיין מייצרות שמן "שיזוף",עכשיו שכבר יודעים על כל נזקי השמש?

    השבמחק
    תשובות
    1. זו גם שאלה שאני תמיד שואלת אותה, אבל אני מניחה שכל עוד יהיה ביקוש לכך ע"י הצרכנים ומשרד הבריאות יאשר, החברות ימשיכו לייצר

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails