יום רביעי, 12 באוגוסט 2015

GARNIER Miracle Skin

כולנו מחפשות ללא הרף את הסוד לעור צעיר ויפה. החדשות הטובות: הפתרון הוא פשוט למדי – שינה! באסיה, למשל, מאמינים שזמן השינה האופטימלי הוא בין השעות 11 בלילה ל-2 לפנות בוקר. זמן זה, המכונה "זמן הזהב", הוא החשוב ביותר להתחדשות העור ושינת לילה טובה היא, בעצם, שם נרדף לבריאות טובה ויופי. החדשות הרעות: מחקרים מראים, כי נשים בכל רחבי העולם ישנות פחות בעוד הן מנהלות אורח חיים לחוץ במיוחד. ומכיוון שהעור שלנו מחדש את עצמו באופן טבעי בזמן שאנחנו ישנות, חוסר שינה יוביל לתהליך התחדשות חלוש ומאומץ. אז מה בעצם נותר לנו לעשות, אם שעות שינה מרובות יותר הן פשוט לא אופציה עבורנו?



מותג היופי Garnier (גרנייה) בא לעזרתנו ומציע את Ultra-Lift Miracle Sleeping Cream (50 מ"ל) – קרם שינה חדש, שנוצר בהשראת מסיכות השינה- טרנד הטיפוח האחרון שמגיע אלינו (שוב) מארצות אסיה הרחוקות. הקרם מבוסס על 7 חומרים פעילים שונים המבטיחים לעזור לעור שלנו לחדש את התאים שלו, להעשיר אותו בלחות ולהילחם בסימני העייפות והגיל. בין הרכיבים הפעילים ניתן למצוא חומצה היאלורונית, תמצית עצבונית החורש, שמן חוחובה ושמן לבנדר, הידוע כמסייע בבעיות שינה.


המוצר בעל מרקם חדשני המשלב קרם עם תחושת ג'ל, הוא נספג במהירות בעור ומחליק אותו. לדברי החברה, כבר מהשימוש הראשוני נצפה שינוי על-פני שטח העור: הוא מועשר בלחות, סימני העייפות מצטמצמים ומטשטשים והוא נראה ניחוח וקורן. בשימוש לטווח ארוך התחדשות התאים מואצת, סימני העייפות והגיל מופחתים והעור נראה מוצק ומלא יותר.



עוד באותה הסדרה, מציע המותג את Miracle Skin Cream (50 מ"ל) – קרם יום לטיפול אנטי אייג'ינג, המסייע לשינוי מראה פני העור. לדברי החברה, הקרם מיועד להעניק לעור באופן מיידי מראה אחיד, רך וחלק יותר ולחות עשירה עד ל-24 שעות; בשימוש לטווח הארוך הוא מטשטש כתמי פיגמנטציה ונלחם בסימני הגיל. פורמולת הקרם מכילה מיקרו קפסולות המכילות פיגמנטים מתקני גוון, המתאימים את הקרם לצבע העור של המשתמשת ומאחדים אותו, וכן 7 מרכיבים פעילים שונים, ביניהם פרו-רטינול, ויטמינים, פפטידים מותחים ותמצית ג'ינג'ר.


זה המקום לציין, כי קרם יום מירקל סקין של גרנייה הינו זוכה פרס החדשנות של מגזין היוקרה הבינלאומי "מארי קלייר" לשנת 2015.

את מוצרי סדרת "מירקל סקין" של גרנייה ניתן להשיג ברשתות הפארם, המשביר החדש לצרכן, H&O ובפרפומריות נבחרות. לרגל ההשקה, הם מוצעים במחיר מיוחד של 55 ₪ ליחידה (במקום 110 ₪- מחיר לפני הנחות ומבצעים הניתנים מעת לעת ע"י הרשתות), וזוג מוצרים ב-100 ₪ בלבד (במקום 220 ₪).


5 תגובות:

  1. המירקל מגיע עם גוון?
    זהו קרם ללא מקדם הגנה ונראה לי נחמד כקרם לחות משופר מתחת לבסיס באיפור ערב/לילה..
    האם תאים לכל סוגי העור?
    תודה.

    השבמחק
    תשובות
    1. היי אירית,
      המיריקל סקין קרם הוא ללא גוון (זאת אומרת, הוא לבן והופך לשקוף על העור) והוא מתאים לכל סוגי העור.
      הוא מאד נעים על העור ובהחלט מהווה בסיס נהדר לאיפור.

      מחק
  2. כתוב על האריזה לשים כמות בגודל אגוז. אגוז? איזה אגוז,פקאן, מלך, ברזיל מקדמיה...(-: אפשר להיות קצת יותר מדויקים?

    השבמחק
    תשובות
    1. היי ניני,
      כמות "בגודל של אגוז" - הכוונה לאגוז קטן, בערך בגודל של מטבע 1 שקל. זו בהחלט כמות ספקת!

      מחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails