יום שלישי, 25 באוגוסט 2015

סקירה: Lancôme Miracle Cushion Foundation

מותג היופי הצרפתי השיק לאחרונה בישראל את Miracle Cushion - מייקאפ נוזלי חדש באריזת קומפקט בעיצוב ייחודי ומהפכני, המגיע אלינו היישר ממזרח אסיה, או ליתר דיוק מקוריאה הרחוקה.



ב-2007 מותג יופי קוריאני בשם AmorePacific השיק לראשונה את המייקאפ בגרסת ה"קושן". מדובר במייקאפ נוזלי מאד, הספוג בתוך כרית מחוררת, שלחיצה קלה עליה משחררת כמות מדודה של חומר. מאז השקתו, המוצר הפך להיות כל-כך פופולרי בקוריאה, עד שכמעט 75% מהנשים שם משתמשות (או השתמשו) בו. וכשהנשים האסייתיות מתלהבות ממוצר איפור או טיפוח מסויים, ה"בשורה" מגיעה, בסופו של דבר, גם לצד המערבי יותר של הגלובוס (ע"ע BB קרם).

ה"מירקל קושן" של לנקום מגיע באריזת קומפקט לבנה עם מכסה כסוף, דמוי מראה, שעליו מוטבע סמל המותג - פרח הורד. פתיחת המכסה מגלה מכסה משני בצבע לבן, הנפתח על צירו ומשמש כמקום לאיחסון האפליקטור הספוגי (או אם תרצו, פאף דק). עם זאת, תפקידו העיקרי הוא, למעשה, להגן על המייקאפ מפני התייבשות. לפיכך, יש לוודא תמיד בתום השימוש, שהוא סגור היטב.



אני מאד אוהבת את העיצוב הנקי והפשוט של האריזה, כמו גם את העובדה שהיא מאפשרת שימוש קל ונוח במוצר. בנוסף, עם סיום תכולת המוצר, ניתן להחליף את האריזה הריקה בחדשה בעזרת טכניקה פשוטה וקלה – אפשרות זו מסייעת למחזר את האריזה החיצונית ואף תורמת לחסכון בהוצאה מיותרת.

כאמור, מדובר במייקאפ מאד נוזלי. למיטב ידיעתי, הן כרית המייקאפ והן הפאף עשויים מפוליאוריתן, כך שהם למעשה 'מחזיקים' את החומר ולא סופגים (או שואבים) אותו אליהם. עם זאת, ניתן להשתמש גם בספוגיות אחרות להנחת המייקאפ, כמו למשל הביוטי בלנדר. כך או כך, רצוי וחשוב לשטוף ולנקות היטב את הספוגית לאחר השימוש, כדי לשמור לפחות על היגיינה מינימלית.


פורמולת המייקאפ הינה קלילה מאד והכיסוי שהיא מבטיחה להעניק הינו קל עד בינוני (ניתן לבנייה), עם גימור טבעי וזוהר. בנוסף, יש למייקאפ ניחוח נעים עדין ביותר.

בישראל מוצע המייקאפ בארבעה גוונים שונים בלבד מתוך 11 שהשיק המותג.. אמנם המבחר אינו גדול במיוחד, אבל מאחר והפורמולה לא יושבת על העור אלא נבלעת לתוכו ומוקרנת החוצה, המייקאפ יתאים גם לכאלה שגון עורן מעט בהיר יותר או כהה יותר מאחד מארבעת הגוונים המוצעים. אגב, הגוון שהותאם לי הינו 02 – בז' ורדרד.


תוך כדי הנחת המייקאפ על העור מתקבלת מעין תחושה קרירה ונעימה, הנובעת ככל הנראה מכמות המים הרבה שהמוצר מכיל. בנוסף, הפורמולה מכילה שמנים נדיפים שונים, כך שהעור מרגיש עשיר בלחות, רענן וגמיש. התחושה הכללית היא ממש כמו אחרי מריחת קרם לחות קליל, או BB קרם נוזלי. אגב, למרות שהמייקאפ אינו מכיל שומן, נראה כי הוא יתאים יותר לבעלות עור רגיל עד יבש. על בעלות עור שומני הוא עלול להראות מבריק מידי ולא מחמיא, אלא אם כן הוא יפודר מעל – דבר שעלול לפגום במראה הזוהר שלו.

כמו שניתן לראות בתמונה שלהלן, העור שלי אדמומי (במיוחד באיזור ה-T) ויש לי גם פיגמנטציה קלה.

לפני - ללא מייקאפ

אחרי מריחת מייקאפ "מירקל קושן" של לנקום העור קיבל מראה אחיד יותר, אם כי המייקאפ לא הצליח לכסות לחלוטין את האדמומיות, בעיקר באיזור שמעל הגבות והאף. ייתכן ששכבה נוספת היתה מצליחה לטשטש יותר את הבעיה, או לחילופין- קונסילר טוב. מבחינת העמידות, למרות שיש לי נטייה לגעת כל הזמן בפנים, המייקאפ החזיק עלי יפה במשך שעות ארוכות.


אחרי הנחת המייקאפ מירקל קושן של לנקום

בסה"כ, אני מאד מרוצה מהתוצאה ובהחלט רואה את עצמי משתמשת במייקאפ שימוש יומיומי, במקרים בו אני לא זקוקה למראה איפור "מעובד" יותר. כמו כן, המייקאפ יכול לשמש עבורי כמוצר טאצ'אפ מושלם לנשיאה בתיק, למקרים בהם אני שוהה שעות רבות מחוץ לבית וזקוקה לתחזק ולרענן את המייקאפ ה"רגיל" שלי במהלך היום. יתרון נוסף שאני מוצאת במוצר הוא העובדה שהוא מכיל מקדם הגנה מהשמש ברמת SPF23.

הנקודה השלילית העיקרית שאני מוצאת במייקאפ החדש של לנקום היא העובדה שהמוצר מכיל רק 14 מ"ל – כמחצית מהכמות שנהוג למצוא בכל מייקאפ נוזלי אחר! יכול להיות שזה לא היה מהווה בעיה מיוחדת, אלמלא תו המחיר היקר יחסית שהוצמד למוצר – 235 ₪ או 190 ₪ לאריזת מילוי (לפני הנחות ומבצעים שמוענקים ע"י הפארמים ורשתות השיווק השונים).

פרטים נוספים אודות Lancôme Miracle Cushion תוכלו למצוא בדף הפייסבוק של לנקום. את המוצר עצמו תוכלו להשיג בנקודות המכירה של לנקום ברשתות סופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם, אפריל ובפרפומריות המובחרות.


*המוצר התקבל לסקירה

3 תגובות:

  1. יקירתי, מי צילם אותך? תהפכי אותו לצלם הבית ותביאי אותו איתך לכל מקום - את נראית מ ה מ ם ב 2 התמונות

    השבמחק
    תשובות
    1. אמממ.... תודה יקירתי.
      זה לגמרי "סלפי" ואת כנראה לגמרי צריכה משקפיים! :)

      מחק
  2. נראה מבטיח! מישהי כבר בדקה את העמידות שלו בהזעה נמרצת? אני כבר תקופה ארוכה מתלבטת איזה מייק אפ לקנות

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails