יום שני, 14 במרץ 2016

אלה קליניק: נקודת המפגש בין רפואה לאמנות

במשך השנים העור שלנו עובר שינויים רבים: מאגר הקולגן והאלסטין שלו הולך ומדלדל, הוא הופך להיות פחות מוצק וגמיש, מאבד מנפחו וסימני הגיל נראים עליו יותר בבירור. כמובן, גם מבנה הגוף שלנו משתנה בעקבות חילוף חומרים איטי יותר, שינויי תזונה, הריונות ולידה ועוד מרעין בישין אחרים. הגוף צובר שומן באיזורים שונים וברוב המקרים הופך להיות רפוי ונפול. שינויים אלו עלולים לגרום לתחושה של חוסר בטחון עצמי (בעיקר אצל נשים, אבל לא רק) ותיקון או שידרוג המראה החיצוני יכול לתרום משמעותית גם לתיקון התחושה האישית והעלאת איכות החיים. אם פעם תיקונים כירורגיים כאלו היו נחלתם הבלעדית של בעלי הממון, כעת המצב שונה לגמרי – הטיפולים הנ"ל הפכו להיות נגישים כמעט לכל כיס, המיכשור מתוחכם הרבה יותר, התוצאה מוצלחות יותר וזמן ההחלמה מהיר יותר.



אחת המרפאות המתמחות בתחום היא "אלה קליניק" בראשותו של ד"ר אייל שפירא, מבכירי הפלסטיקאים בישראל, כשלצידו עומד צוות רופאים מובילים בתחום. המרפאה, שחרטה על דגלה את הסלוגן "תרשי לעצמך", מציעה מיגוון של טיפולים ופתרונות אסתטיים בתחום הכירורגיה פלסטית, אסתטיקה רפואית, רפואת לייזר, גניקו-פלסטיקה, כירורגיה משחזרת ועוד. כל הטיפולים מבוצעים באמצעות הטכנולוגיות החדשניות והמתקדמות ביותר, מה שמבטיח למטופלות תוצאות טובות ובעיקר חזרה מהירה מאד לשגרת החיים הרגילה.

ד"ר אייל שפירא

המרפאה, הממוקמת בבית אסיה בתל-אביב, משדרת אווירה אינטימית, נעימה וחמימה, יחד עם צוות עובדים (מנהלתי ורפואי) מסביר פנים, המקנה ללקוחה יחס אישי ובעיקר שקט נפשי ובטחון לאורך כל התהליך.

פינת ההמתנה במרפאה


הטיפולים האסתטיים (כמו מילויים, הזרקות, טיפולי לייזר, מזותרפיה, הרמת גבות ועיצוב קווי המיתאר של הפנים) מתבצעים בדרך כלל במרפאה עצמה, תחת הרדמה מקומית בלבד (במקרה הצורך). הטיפולים הכירורגיים, הדורשים קצת יותר מורכבות (כמו שאיבת שומן, הרמת והקטנת/הגדלת חזה, מתיחות פנים/בטן וכיוצ"ב), מבוצעים בחדרי ניתוח פרטיים עם ציוד חדיש ביותר.

ציוד חדיש ומוביל בתחום


אגב, חשוב לציין, כי לא תמיד ניתוחים מסוג זה מבוצעים בגלל בעיות אסתטיקה גרידא. לפעמים נדרשת התערבות כירורגית גם במקרים בהם הבעיה מפריעה למטופלת בתפקוד היומיומי שלה. למשל עפעפיים נפולים שגורמים לבעיות ראייה, מחיצות אף שמפריעות לתהליך נשימתי תקין, או אפילו בעיות במבנה הנרתיק ורצפת האגן, שעלולות לגרום לחוסר נוחות אצל המטופלת במהלך קיום יחסי המין או בכלל.

כך או כך, כל תהליך מתחיל בפגישת ייעוץ עם הלקוחה, במהלכה מותאמת לה תכנית טיפולית אישית וכמובן, נעשה תיאום ציפיות מלא עמה מול הצרכים וההעדפות שלה, ובעיקר על-פי מצבה הפיזיולוגי.

לפרטים נוספים, פירוט סוגי הטיפולים ותיאום פגישת יעוץ ניתן לבקר באתר המרפאה: http://ellaclinic.co.il/.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails