יום שבת, 19 במרץ 2016

סוף סוף דאודורנט שנותן הגנה מושלמת לעורן העדין של ילדות

האמהות שבינינו בוודאי מכירות את הרגע הזה, בו העוללים שלנו מגיעים לגיל ההתבגרות ומתחילים להפיץ ניחוחות זיעה. אל דאגה, בדרך כלל, זהו שלב זמני בחייהם שילך וישתפר עם הזמן (לפחות אצל מרביתם) ותפקידנו הוא, בין השאר, לעזור להם ולהנחות אותם בעניין. כמובן, חשוב קודם כל לדאוג להזכיר להם לשמור על היגיינה יומיומית ולמצוא עבורם את הדאודורנט הנכון, כזה שיחסום את הריח הרע או יסווה אותו, אבל בעיקר שלא יכיל חומרים אגרסיביים, שעלולים להזיק ו/או לפגוע בעור העדין שלהם. בקרליין זיהו בדיוק את הצורך הזה והשיקו דאודורנט חדש "For Girls", שכשמו – מתאים במיוחד לנערות מתבגרות.



כאמור, מתוך מחשבה על ההגנה על עורן העדין של הנערות, הדאודורנט של קרליין "For Girls" אינו מכיל מלחי אלומיניום (או במילים אחרות, אנטי-פרספירנט – חומר אגרסיבי המצוי בדרך-כלל בדאודורנטים למבוגרים ומיועד לכווץ את בלוטות הזיעה), פארבנים ואלכוהול. לעומת זאת, הוא מועשר בתמצית קמומיל – רכיב המיועד להרגעת העור.


הדאודורנט מוצע בשלוש אריזות שונות: ספריי, סטיק ורול און (12-15 ₪), כך שכל אחת יכולה להשתמש בו בדרך הנוחה לה ביותר. קיבלתי להתנסות את הדאודורנט באריזת הספריי והרול-און ומאחר והבת שלי כבר מזמן עברה לדאודורנטים של "גדולות" העברתי את שניהם למָיָּה, אחייניתי המקסימה בת ה-12, כדי שתשתמש בהם ותחווה את דעתה. וזה מה שהיא אמרה:

ראשית, עוד לפני השימוש, מיה העירה שעיצוב האריזה החיצונית, הן של הספריי והן של הרול-און, מצא מאד חן בעיניה. הצבעוניות העדינה והאיורים המקסימים בצורת לבבות שבו את ליבה ממבט ראשון והיא מאד שמחה להניח אותם על השידה החדשה בחדרה.


למרות ששתי צורות האריזה נוחות לה מאד לשימוש, מיה מציינת שהיא עדיין מעדיפה יותר את גרסת הרול-און. לדבריה, התחושה שלו על העור נעימה יותר מאשר זו של הספריי.



גם לריח של הדאודורנט היא מאד התחברה: "הוא עדין ונעים כמו ריח של ניקיון כזה והוא מחזיק מעמד מהבוקר ועד שעות אחר הצהרים... גם אחרי פעילות גופנית בשיעור ספורט."

יש לציין, שהרעיון של דאודורנט נושם לצעירות הגיע בעקבות ההצלחה המסחררת של סדרת דאודורנטים דומים שהשיק המותג לנשים בוגרות יותר. גם אחותי, אמא של מיה, אוהבת מאד את הגרסה ה"בוגרת" יותר של הדאודורנט הנושם, במיוחד לאור העובדה שהריח שלו זהה לקרם גוף מסויים, שסופק על-ידי המותג עצמו לאורחי אחד מבתי המלון באילת – ניחוח שהיה תמיד גורם לאנשים מסביבה לתהות מה מקור הריח המדהים שמגיע ממנה... לדבריה, היא בהחלט תמשיך מעתה לרכוש את הדאודורנטים הנושמים של קרליין, גם לה וגם לבת שלה.


את סדרת הדאודורנטים הנושמים של קרליין ניתן להשיג ברשתות הפארם והמזון ברחבי הארץ.

אמא, רוצה לקבל דאודורנט להתנסות עבור בתך? הקליקי כאן!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails