יום שלישי, 15 במרץ 2016

MAC Chris Chang #MACPoesia Summer 2016 Collection

בתחילת השנה התבשרנו על שיתוף הפעולה בין MAC למעצבת האופנה כריס צ'אנג, מייסדת המותג Poesia. כאמור, במסגרת שיתוף הפעולה הנ"ל ישיקו השניים קולקציית איפור (במהדורה מוגבלת) לקיץ 2016. כעת, הגיעה העת לקבל מידע אודות המוצרים שיכללו בה.



"ההשראה שלי מגיעה מהאסתטיקה המסורתית של שבטים אתניים ותלבושות ממדינות שונות, כמו גם מעולם האמנות המשתנה," אומרת כריס צ'אנג. "הבגדים שלי הם טעוני דרמה הן מבחינה אינדיבידואליסטית והן מבחינה ילדותית בפרשנות שלהם. העיצובים שלי מיועדים לנשים מוזרות ובעלות בטחון עצמי. צבע הוא הדלק האינטגרלי של הדמיון שלי ושל הרוח ש-MAC ואני חולקים. שיתוף פעולה זה הוא חלום שמתגשם עבור המקסימליסטים שבעולם."

כריס צ'אנג

"כשפגשתי את כריס לראשונה, נמשכתי מייד לאישיותה התוססת והמוזרה ולאסתטיות הצבעונית והנשית למדי," אומר ג'יימס גייג'ר, המנהל האמנותי של MAC. "זו היתה אהבה ממבט ראשון! כמו בכל שיתופי הפעולה שלנו, ההשראה של כריס מושרשת בכל היבט בתהליך היצירה, החל מעיצוב המוצר, דרך בחירת הגוונים ועד לקמפיין החזותי. אפילו יצרנו יחד סרטון לקמפיין, שבו מככבת כריס. אני כבר לא יכול לחכות כדי לחלוק עם העולם את הקולקציה השובבה, עליזה והצבעונית כל-כך."

אז כדי שג'יימס גייג'ר לא יצטרך להתאפק עוד הרבה, קבלו את פירוט ראשוני של המוצרים בקולקציה, כולל תמונות שלהם:


Lipstick – שפתונים:

Cloud Gait – טורקיז חי
DDDevilish – פוקסיה
Gold XIXI – צהוב מוזהב
Plum Princess – שזיף אמיתי
Vermillion Vee – אדום כתמתם


Cream Colour Base – מוצר קרמי רב-תכליתי לשפתיים, עיניים ולחיים:

Peony Pavilion – ורוד
Rich Coral – קורל אמיתי
Sock it Xiqu – לבנדר


Eyeshadow – צלליות:

Electric Mandarin – כתום בוהק
Mu Mu Bloom – ורוד
Pale Pipa – טורקיז
Royal Woo – צהוב



Fluidline – אייליינר ג'ל:
Blacktrack – שחור


Prep & Prime Transparent Finishing Pressed Powder – פודרה שקופה.


הקולקציה צפויה לעלות על המדפים בארה"ב במאי 2016, ולשאר נקודות המכירה ברחבי העולם היא תגיע בתחילת יוני 2016.

כאמור, מדובר בפירוט ראשוני בלבד. ברגע שיהיה לי פירוט מלא יותר (כולל טקסטורות וכד'), אדאג לעדכן את הפוסט. כך או כך, חייבת להודות שאני לא כל כך מתחברת לגוונים שבקולקציה, אבל האריזות...  הוי האריזות!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails