יום חמישי, 6 באוקטובר 2016

אלכסינה גרהם היא הפנים החדשות של לוריאל פריז

השבוע, מותג היופי הצרפתי L’Oréal Paris קידם בברכה שגרירת יופי חדשה לנבחרת היפות שלו. הפעם זוהי הדוגמנית הבריטית, אלכסינה גרהם (Alexina Graham), שבוודאי תהווה השראה לנשים רבות בעולם בזכות מחלפות השיער האדמוני הלוהט, הפנים המפוסלות והנמשים האייקוניות שלה.



כדוגמנית צמרת שהילכה על המסלולים הנחשבים ביותר של שבוע האופנה, אלכסינה שובה את ליבם של מעצבים מפורסמים, בתי אופנה גדולים וצלמים נודעים, בזכות הכריזמה והיופי הייחודי שלה. פניה פיארו את שערי המזגנים הגדולים בעולם, כמו "ווג איטליה", "מארי קלייר בריטניה" ו"אל ארה"ב" והיא מצליחה להוכיח כי יש באפשרותה להפוך לזיקית אמיתית בכל מה שקשור לסטייל אופנתי. השיער האדום השופע והמראה המעניין שלה הופכים את הבחירה בה כשגרירת היופי החדשה של לוריאל, ללא פחות ממושלמת.


קריירת הדוגמנות של אלכסינה החלה בגיל 18, אחרי שזכתה בתחרות דוגמניות באנגליה. למעשה, זה גם היה הרגע בו גילה אותה כריסטופר ביילי, היו"ר והמנכ"ל של בית האופנה האנגלי "ברברי". עד מהרה האדמונית היפיפייה הפכה להיות הפנים של בית האופנה בעל השם העולמי- תפקיד שחשף אותה אל אור הזרקורים. מאז היא הספיקה לעמוד מול עדשת המצלמה של מריו טסטינו, אחד הצלמים הגדולים ביותר בעולם, ובמהרה יצרה לעצמה שם בתעשייה בזכות שיערה האדום לוהט ויופיה הכובש. כמובן, שבנוסף היא נכנסה לרשימת הדוגמניות המבוקשות ביותר על-ידי מעצבים מובילים, לצעידה על מסלולי התצוגה שלהם. כמו כן, היא פעילה מאד ברשתות החברתיות השונות ואף דואגת לשתף את העוקבים שלה בנעשה מאחורי הקלעים של חיי הדוגמנות שלה. 


אגב, את החדשות על תפקידה החדש חשפה אלכסינה בחשבון האינסטגרם שלה, במקביל לפרסום שהעלה המותג בחשבון שלו:

לדברי סיריל שאפוי, הנשיא העולמי של לוריאל פריז, גרהם היא "חברת המותג" במשך שנים. "השילוב בין שערה הבוער לגוון החרסינה המושלם של עורה מגיע עם אנרגיה מדהימה. היא רוח חופשית, שמעיזה להיות בלתי צפויה."

במסגרת תפקידה כשגרירת יופי, תככב אלכסינה בקמפיין לסדרות צבעי השיער (כמה מפתיע!) של לוריאל פריז Préférence ו- Prodigy וגם עתידה להשתתף בקמפיינים למוצרי האיפור של המותג. למעשה, בימים אלו היא כבר מככבת בקמפיין האיפור "זהב" של המותג. "בתור שגרירה, אני מקווה להוות מקור השראה עבור נשים רבות ברחבי העולם ולעודד אותן להגשים את השאיפות שלהן כפי שהיו השגרירות האחרות של לוריאל עבורי. היום אני יודעת שאדום הוא יותר מאשר צבע שיער, זהו פן של האישיות שלי. למדתי לקבל אותו ולהפוך אותו לנכס," היא אומרת.

גרהם בקמפיין ה"זהב" של לוריאל פריז

אז אם את ג'ינג'ית בצבע השיער שלך או בנשמה, בוודאי תשמחי לדעת שמצאת עכשיו את המוזה שלך, האחת שאיתה תוכלי באמת להזדהות. בכל אופן, אלכסינה גרהם מוכיחה ללא ספק שהיא שווה את זה!


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails