יום שישי, 7 באוקטובר 2016

Dior Splendor Collection Holiday 2016

קולקציית החגים של מותג היוקרה "דיור" לשנת 2016 מכונה בשם Splendor ("הוד והדר"), וכיאה לשמה היא כוללת מהדורה מוגבלת ומפוארת של מוצרים ארוזים בזהב ומעוטרים במוטיבים מנצנצים עדינים, בדיוק כמו קולקציית האופנה של המותג לחורף 2016.



חלק מהמוצרים כבר זמינים לרכישה בבתי הכלבו "ניימן מרקוס" ו"ברגדורף גודמן" וחלקם האחר יושק בימים הקרובים. אין לי מושג מתי הם יגיעו לישראל (אם בכלל), אבל זו בהחלט הזדמנות טובה לסקור כעת את הפריטים הכלולים בה:

Dior 5 Couleurs Eyeshadow Palette – פלטת הצלליות המוכרת של המותג מוצעת בקולקציית החגים בשני שילובי גוונים מקסימים. שתי הפלטות מגיעות עם תבליט של פייטים מנצנצים בהשראת יצירות ההוט קוטור של "דיור" לעונה הקרה של השנה. הצלליות עצמן בעלות טקסטורה רכה, כמעט קרמית, המתמזגת אל תוך העפעף בצורה חלקה ומאפשרת להדגיש את העיניים בזוהר פנינתי.  

·       066 Smoky Sequins (מהדורה מוגבלת)
·       776 Precious Embroidery (מהדורה מוגבלת)



Dior Diorific Lips – שפתון מוזהב המגיע באריזת אספנות מוזהבת. השפתון עצמו מאופיין בפורמולה ייחודית ומתוחכמת עם גימור חם זוהר ומאט ובעיקר עמיד לאורך זמן.
·       006 Golden (מהדורה מוגבלת)


Dior Diorific Matte Lipstick – שפתון בגימור מאט, בעל פורמולה רכה במיוחד, הכוללת מיקרו אבקת סיליקון קטיפתית. השפתון נמרח בצורה חלקה על השפתיים, מבלי להדגיש סדקים וקמטוטים, ובמקביל מעניק תחושת נוחות מושלמת ולחות מתמשכת לשפתיים. בקולקציה מוצעים ארבעה גוונים במהדורה מוגבלת:

·       440 Charm
·       560 Revissement
·       880 Fascination
·       950 Spelndor


Dior Fusion Mono Eyeshadow – צללית בודדת בעל טקסטורה קרמית קלילה הנמסה אל תוך העור ומעניקה מראה קטיפתית חלק לעפעף.
·       751 Infinity (מהדורה מוגבלת)


Dior Diorific Enamel – טופ קוט בעל אפקט של שברי זכוכית מנצנצים. ניתן להשתמש בו בפני עצמו על הציפורן או מעל לק אחר בגוון כהה יותר.
·       001 Nova (מהדורה מוגבלת)


Dior Diorific Vernis – לקים בגוונים חגיגיים בעלי גימור פנינתי. הלקים מגיעים באריזה חגיגית מיוחדת ובארבעה גוונים במהדורה מוגבלת:

·       328 Golden
·       779 Precious
·       850 Splendor
·       899 Cosmic



Dior Diorific Matte Fluid / Lip & Cheek Velvet Color - כדי להעשיר אף יותר את אווירת החגים המתקרבת, מציג המותג מוצר היברידי חדש לשפתיים וללחיים, בעל פורמולה נוזלית וגימור מאט. מוצע בארבעה גוונים שונים:

·       001 Pleasure
·       002 Marvel
·       003 Treasure
·       004 Luxury



Dior Diorific Illuminating Face Powder – פודרה מאירה (היילייטר), המגיעה עם תבליט של פייטים ובאריזה מוזהבת:
·       001 Splendor


Dior Diorblush – סומק עם תבליט של פייטים:
·       671 Splendor


כאמור, הקולקציה כולה תהיה זמינה על המדפים ברחבי העולם, החל מהחודש – אוקטובר 2016.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails