יום שבת, 29 באוקטובר 2016

Givenchy Points d'Encrage Spring/Summer 2017 Collection

לקראת אביב 2017, ישיק מותג היופי הצרפתי קולקציית איפור קטנה בהשראת דיו, המכונה בשם Points d'Encrage ("נקודת דיו"). באופן מסורתי, חלומות על דיו מסמלים יצירתיות ושינוי, הרמוניה וחדשות וטובות, כשדיו בצבע אדום מבטיח אהבה לוהטת. בקולקציה זו הגשים ניקולא דג'א (Nicolas Degennes), מעצב האיפור הקריאטיבי של המותג, את חלומו האישי על דיו וצבעי מים.



מה שלמעשה נתן השראה לניקולא ביצירת הקולקציה היה ציור בצבעי מים, שהציג קלילות ובהירות לצד אפקט של טשטוש. את הציור יצר האמן מארק אנטואין קולון (Marc-Antoine Coulon), שגם יצר את האימג' המלווה את הקולקציה (בתמונה למעלה) באמצעות צבעי מים ודיו. התוצאה – אימג' יוצא דופן ומעניין, בדיוק כמו הקולקציה עצמה, שמורכבת ממוצרים מעוצבים עם אפקטים מיוחדים.

הקולקציה בוחנת את הטבע המפתיע של הדיו, המגיע בווריאציות של צבע מן הקליל ביותר ועד עירוי צבע מרוכז ביותר. עבור ניקולא, לדיו יש את הטקסטורה האידיאלית המשלבת צבע וקלילות. כך גם המוצרים בקולקציה כוללים צבעים עזים, אבל עדיין חושפים שקיפות מסויימת כשהם מיושמים על העור:

GIVENCHY Point D'Encrage Highlighter Memoire de Forme (חדש, מהדורה מוגבלת) – היילייטר במרקם ג'לי המעניק אור טבעי עם אפקט רטוב. הפורמולה מכילה 78% מים וכמות מרוכזת של מיקרו פנינים, היוצרת הארה מדהימה. הקלילות של המוצר והפרקטיות שלו הופכים אותו למוצר הארה מושלם, כאשר ניקולא ממליץ להשתמש בו על גשר האף, עצמות הלחיים העליונות ועל הרקות.

·       N°01 Pink Ink – ורוד בהיר


GIVENCHY Point D'Encrage Prisme Libre Travel (חדש, מהדורה מוגבלת) – פודרה מאירה בתפזורת בגוון אוניברסלי המתאים לכל גווני העור, המציעה גימור מאט ובהיר. הפודרה מגיעה באריזה נוחה לנשיאה בתיק, כאשר מכסה הפודרה מגיע בעיצוב עם לולאה בהשראת ליין התיקים Obsedia של המותג. מתחת למכסה מסתתר לו פאף המאפשר שימוש קל ונוח בפודרה.

·       N°01 Mousseline Pastel


GIVENCHY Point D'Encrage Huile Irresistible Pour Les – שמן שפתיים עשיר ומזין, המרכך את השפתיים, מעשיר אותן בלחות ומעניק להן גמישות וגוון ורוד קליל. הפורמולה של המוצר כוללת חמישה שמנים ממקור צמחי וחומצות שומן בריכוז של 38%. בנוסף, הפורמולה מכילה eosin – רכיב המעצים את הפיגמנט הטבעי של השפתיים, כאשר הוא בא במגע איתן.

·       N°01 Fuchsia Ink – ורוד פוקסיה שקוף


GIVENCHY Point D'Encrage Le Vernis (מהדורה מוגבלת) – לק בטקסטורה שקופה, שיכול לשמש גם כטופ-קוט מעל לק אחר, כדי להעניק לו יותר ברק ולהעמיק את הגוון שלו.

·       N°31 Purple Ink – סגול שזיף


GIVENCHY Point D'Encrage Liner Vinyl (מהדורה מוגבלת) – אייליינר נוזלי עם גימור מבריק ואפקט של ויניל.

·       05 Black Blue Ink – כחול-שחור


GIVENCHY Point D'Encrage Encre A Cils Mascara Top Coat (מהדורה מוגבלת) – מסקרה טופ-קוט בעל פורמולה רוויה בפנינים צבועות בכחול עם מרקם מיימי ולא דביק. הצבע הכחול של הטופ-קוט מיועד, למעשה, להעצים את צבע המסקרה הרגילה שמונחת מתחתיו. הטופ-קוט מגיע עם אפליקטור מיוחד, המאפשר להדגיש את העקומה הטבעית של הריסים ולצפות אותם בקלות.

·       N°02 Blue Ink - כחול


הקולקציה צפויה לעלות על המדפים ברחבי העולם החל מאמצי ינואר 2017.


תגובה 1:

  1. האימאג' הזה פשוט קסום! אהבתי מאוד את ההשראה לקולקציה!

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails