יום רביעי, 1 במרץ 2017

Estée Lauder Makeup Primers Spring 2017

"אסתי לאודר" מציגים שלושה פריימרים חדשים לאביב 2017, המיועדים להכין את העור לאיפור, לשמור על רעננות ולגרום לאיפור לשבת טוב יותר על העור ולמשך זמן ארוך יותר. כדי לעמוד בדרישות של סוגי עור שונים, שלושת הפריימרים החדשים מוצעים בשלושה גימורים שונים. כל אחד מהם מבוסס על פורמולה משיית, קלילה ועשירה ברכיבים שהעור אוהב.



Estée Lauder The Smoother Universal Perfecting Primer – מתאים לכל סוגי העור. בעל פורמולה שקופה, המיועדת להפחית מראה נקבוביות פעורות ולהותיר את העור במרקם חלק ואחיד. הפריימר מועשר בתמצית משמש מרככת, המקנה לו גם ניחוח פירותי עדין.


Estée Lauder The Illuminator Radiant Perfecting Primer + Finisher – מושלם לעור רגיל, מעורב ויבש. פריימר מבהיר המספק פרץ של לחות מיידית עם היישום שלו והופך את העור לקנבס לחותי וחלק. הפורמולה שלו כוללת רכיבי לחות, ויטמין E, תמצית סובין אורז וחמאת שיאה. ניתן לשימוש לפני הנחת המייקאפ וגם במהלך היום, כדי לרענן את העור.


Estée Lauder The Mattifier Shine Control Perfecting Primer + Finisher – נהדר עבור עור רגיל, מעורב ושמן. פריימר מאט ההופך את העור לקנבס חלק, תוך שמסייע לשמור על ייצור השומן תחת שליטה. הפריימר מפחית מראה מבריק, מצמצם נקבוביות ומטשטש קווים עדינים ופגמים בעור. הפורמולה נטול השומן יכולה לשמש כדי להכין את העור לאיפור או כדי לרענן את המראה במהלך היום ולשמור על גימור מאט קטיפתי.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails