יום חמישי, 30 במרץ 2017

Yves Sain Laurent Solar Pop Collection Summer 2017

מותג הקוסמטיקה הצרפתי "איב סאן לורן" מציג את Solar Pop - קולקציית איפור מקסימה לקיץ 2017, שנוצרה בהשראת הצבעים התוססים וההרפתקה האקזוטית של ספארי בג'ונגל. כוכב הקולקציה הוא, ללא ספק, הברונזר המהמם, שמגיע באריזה שקשה להתעלם ממנה.



הקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, כוללת פריטי איפור לעיניים, פנים, שפתיים וציפורניים. היא מגיעה, כאמור, בגוונים כרומטיים מנוגדים חזקים ובגימורים שונים ומאפשרת יצירת מראה איפור סקסי, צבעוני ומושלם לימי הקיץ החמים.


בקולקציה:

YSL Solar Pop Bronzing Stones Collector Palette (חדש, מהדורה מוגבלת) – ברונזר מדהים המגיע באריזה מקסימה עם הדפס בצורת עור נחש בגוון ירוק ליים בוהק והטבעה של סמל המותג בצע כתום לוהט. הברונזר עצמו מגיע בשילוב של שלושה גוונים בדוגמת הדפס פסי זברה. הגימור שלו הינו משיי-מאט והוא מעניק לעור באופן מיידי מראה קורן טבעי שאינו מתאמץ, ללא ברק. גם על הברונזר, כמו על האריזה שלו, מופיע תבליט של לוגו המותג.



YSL Couture Metallics Full Metal Shadow – צלליות נוזליות בגימור מטאלי:

·        17 Source of Gold – זהב
·        18 Violet Oasis – סגול


YSL Volupte Tint In Oil – שמן שפתיים בעל מרקם קליל שאינו דביק, המעניק להן גוון קל לצד יתרונות טיפוח והזנה. המוצר מכיל תערובת יקרה של ארבעה שמנים אתריים המופקים מגרעיני משמש, פרי הכוסברה, זרעי חוחובה וזרעי פודילורה.

·        16 Prune Me Tender – ורוד פוקסיה


YSL La Lacquer Couture – לקים:

·        83 Call Me Grey – אפור טאופ
·        84 Catch Me Fuchsia – ורוד פוקסיה סגלגל
·        85 Desire Me Red – אדום כהה


על המדפים ברחבי העולם החל מאפריל 2017.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails