יום רביעי, 29 במרץ 2017

Lancaster 365 Skin Repair Youth Memory Night Cream

לסדרת האנטי-אייג'ינג 365 Skin Repair של "לנקסטר", המיועדת לתקן את העור ולהגן עליו, מצטרף מוצר חדש: Youth Memory Night Cream – קרם לילה היוצר אפקט של "שינה טובה" בשילוב טכנולוגיה חדשנית, המאפשרת לעור להתחדש באופן אופטימלי ולהגן עליו.



אורח החיים שלנו משתנה: זיהום האוויר עולה, ההשפעות המזיקות של קרני ה-UV גדלות, הלחץ היומיומי מתגבר ויחד עם העייפות המצטברת אנו מפתחים בנוסף הרגלי אכילה גרועים. גם בלילה אנו מושפעים מסוגים שונים של מתח, שסימניהם ניכרים היטב על גופינו ובעיקר על העור שלנו: קרני האור הכחולות, המייצגות את החלק האנרגטי ביותר של אור גלוי, עדיין נוכחות גם בשעות הלילה. הן נמצאות באור המלאכותי הנפלט ממסכי הטלוויזיה, המחשב, הטלפונים החכמים וכיוצ"ב. אותן קרני אור כחולות עשויות להשפיע על ייצור המלטונין- הורמון השולט על השינה שלנו. במצב בו הגוף סובל מחוסר שינה ולחצים, העור שלנו מזדקן מהר יותר. לפיכך, קרם הלילה החדש של לנקסטר תוכנן להעניק לעור עד 7 שעות של תיקון מואץ, להאריך את הזכרון הסלולרי שלו ולחזק אותו.

קרם הלילה מבוסס, למעשה, על טרנד "כריות השינה" (מסכות לילה) האסייתיות. יש לו מרקם ג'ל קליל מאד, המותיר את העור עם תחושת רעננות ונוחות מיידית, אבל יחד עם זאת הפורמולה שלו מפעילה את קסמה על העור במשך הלילה (הזמן בו הוא עובד על התיקון העצמי הטבעי שלו), מסייעת לו להתחדש ומעניקה לו לחות מתמשכת הגורמת לו להראות הרבה יותר זוהר בבוקר.


פורמולת הקרם מכילה קומפלקס מלטונין ייחודי, המתקבל מתמציות קליפת עץ אלביציה ורודה, שעליו נפתחים לאור יום ונסגרים בלילה. קומפלקס זה מסייע להגביר את האנרגיה בתאים. בנוסף, מכילה הפורמולה תמצית סויה המעודדת יצור קולגן ומסייעת לתיקון העור, וכן קומפלקס נוגדי חימצון (פטנט רשום) המורכב מקליפת תפוז מריר, אנג'ליקה, תה ירוק, קפה ירוק, פונגמיה עם שילוב של רימונים ודובדבן טחון. קומפלקס זה מגן על העור מפני רדיקלים חופשיים ונזקים סביבתיים נוספים. רכיבים אלו בשילוב עם קומפלקס האפיגנטיקה, עליו מבוססים מוצרי סדרת 365 Skin Repair של "לנקסטר", מאפשרים לעור לשמור על נעוריו, להגן עליו ולהקנות לו מראה זוהר, רענן וקורן.



את LANCASTER 365 SKIN REPAIR Youth Memory Night Cream ניתן להשיג באופן בלעדי בנקודות המכירה של המותג ברשת הסופר-פארם, תמורת סך של 430 ₪ (תכולה: 50 מ"ל).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails