יום שני, 19 בפברואר 2018

Anastasia Beverly Hills Soft Glam Eyeshadow Palette


זה לא סוד, שפלטות הצלליות של מותג האיפור האמריקאי "אנסטסיה בוורלי הילס" מעוררות תמיד התרגשות רבה ברשתות החברתיות השונות – לרוב לטובה ולעיתים גם פחות. גם הפלטה החדשה, Soft Glam, שמשיק המותג בחודש הבא עוררה סקרנות רבה, כשתמונות שלה הודלפו לרשת כבר במהלך חודש ינואר 2018.



הפלטה החדשה כוללת גוונים טבעיים, רכים ורומנטיים והיא מהווה מעין גרסה רכה יותר של הפלטה הפופולרית של המותג, ה- Modern Renaissance. טרנד הצלליות החמות, שחביב מאד בעיקר בקרב כלות ושושבינות, מתועל כאן באמצעות מבחר של גוונים חמים, החל מוורוד מאובק וכתום שרוף עד לגוון חום-סגלגל עשיר ושחור עמוק. בסה"כ ניתן למצוא בפלטה 14 גוונים שונים, שבאמצעותם ניתן ליצור איפור יומיומי טבעי, כמו גם איפור מודגש וזוהר יותר לערב.


את הפלטה הרכיבה מנכ"לית המותג, קלאודיה סואר (Claudia Soare), בהשראת אמה, מייסדת המותג, אנסטסיה סואר: "עשיתי את הפלטה הזו עבור אמא שלי. היא אוהבת גוונים טבעיים נייטרליים... נהגתי להתבונן באותם גוונים בדיוק במגירות האיפור שלה מאז שהייתי קטנה. למען האמת, הפלטה היא לא רק עבורה, זה עבור כל מי שאוהבת את פלטת הצבעים הזו ורוצה צלליות שימסו לתוך העור עם הרבה פיגמנט."



שבעה מהגוונים שבפלטה הינם חדשים לגמרי, בעוד ששלושה מהגוונים האחרים בה (Tempera, Burnt Orange ו- Cyprus Umber) "הושאלו" מפלטת Modern Renaissance של המותג. שני גווני ניוד שבפלטה (Sienna ו- Orange Soda) נבחרו על-ידי סואר מאלו המועדפים על אמה, אנסטסיה, מתוך ליין הצלליות הבודדות של המותג. כמו כן, סואר הוסיפה גוון שחור עמוק לפלטה, ליצירת עין חתולית – מראה שאהוב מאד על מאפרי כלות רבים. כך או כך, כל הצלליות מתוארות כבעלות פורמולה רכה ועמידה, שניתנת לטשטוש ומיזוג בקלות ובצורה חלקה.


הגוונים הכלולים בפלטה הם:

·       Tempera – בז' קטיפתי אולטרה-מאט
·       Glistening – זהב ססגוני עם נגיעה של השתקפות ורודה
·       Orange Soda – אפרסק פסטלי אולטרה-מאט
·       Rose Pink – זהב ורדרד עם ורוד ססגוני
·       Sultry – חום שוקולד חם עם גימור מטאלי קטיפתי היברידי
·       Bronze – ברונזה מוזהב מטאלי
·       Mulberry – חום סגלגל אולטרא-מאט
·       Dusty Rose – לילך מאובק אולטרה-מאט
·       Fairy – זהב בהיר רב-מיימדי
·       Burnt Orange – כתום כהה אולטרה-מאט
·       Sienna – חום אדמה אולטרה-מאט
·       Rustic – חום קינמון כהה אולטרה-מאט
·       Cyprus Umber – קפה כהה אולטרה-מאט
·       Noir – שחור פחם עמוק אולטרה-מאט


הפלטה אמורה להיות זמינה בחנויות (בחו"ל) במהלך מרץ 2018, אם כי לאחר הדלפת התמונות שלה ברשת, היא הוצעה השבוע למכירה מיוחדת באתר המותג לכבוד הוולנטיינ'ס דיי. אגב, מחירה עומד על סך 42$.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails