יום ראשון, 18 בפברואר 2018

GADE Everglow Collection


עור זוהר, קורן, מנצנץ או בוהק נחשב לאידיאל היופי המודרני בשנים האחרונות. למעשה, עור הנראה "מואר מבפנים" נחשב לסטטוס קוו בימים אלו. בעצם, מה שנחשב לטכניקת הארה והדגשה בה השתמשו מאפרים מקצועיים במשך שנים רבות, הפך כעת להיות נחלת הכלל- בעיקר, כי זה מצטלם נהדר על-גבי הפלטפורמות השונות במדיה החברתית. מותג היופי "ג'ייד" מצטרף לטרנד ומשיק בימים אלו את Everglow - קולקציית מוצרים מיוחדת, במיגוון פורמולות וגימורים שונים, שתסייע לכל אחת להקנות לעצמה את המראה הזוהר בקלות ובמהירות.



הקולקציה כוללת את המוצרים הבאים:


Everglow Highlighter Palette (99.90 ₪) – פלטת היילייטרים, המשלבת ארבעה גוונים הרמוניים: שמפניה, ורוד, זהב ונחושת. פורמולת ההיילייטרים מבוססת על תערובת אבקות הלוכדות את האור ומעניקות לו גימור זוהר ומואר ושמן שקדים מתוקים, המסייע בהגנה על העור ומאפשר מריחה אחידה ונוחה.


אריזת הפלטה מגיעה בגוון Rose Gold מבריק והיא מצויידת במראה, מה שהופך אותה לנוחה לנשיאה בתיק.

Everglow Liquid Highlighter (79.90 ₪) – היילייטר נוזלי בגוון שמפניה נייטרלי, המעניק הברקה עדינה לעור. בעל פורמולה קלילה, המכילה תערובת פולימרים אלסטיים, תחליבים, פיגמנטים מחזירי אור וריכוז גבוה של פנינים בוהקות.


ההיילייטר הנוזלי מגיע בבקבוקון עם אפליקטור טפטפת, המאפשר הוצאת כמות מדודה לפי הצורך. ניתן לשימוש מעל המייקאפ בנקודות שונות בפנים או בערבוב עם המייקאפ.

Highlights Metallic Eyeshadow Palette (79.90 ₪) – פלטת צלליות בגימור מטאלי, המשלבת 5 גוונים (שמפניה בוהקת, זהב עמוק, שחור כרום, לבן מטאלי וברונזה מהפנט) בעלי פיגמנט עז ליצירת מראה איפור רב-מיימדי. פורמולת הצלליות מכילה פיגמנט חדשני וחלקיקי פנינה זעירים, הלוכדים את האור ומתמזגים על העפעף באופן מושלם. הצלליות ניתנות לשימוש יבש או רטוב לקבלת מראה עדין או מודגש יותר, בהתאמה.


Crystal Lights Lip Gloss (59.90 ₪) – ליפגלוס למראה שפתיים בוהק וסקסי, בעל פורמולה ייחודית המועשרת בפניני קריסטל מחזירות אור. הליפגלוס מגיע במארז חדשני, הכולל תאורה ומראה, והוא מוצע בארבעה גוונים שונים:

·       800 Pink Unicorn – ורוד הולוגרמי עדין ומנצנץ
·       801 Rose Gold – ורוד זהוב טרנדי בוהק
·       802 Rose Copper – נחושת חם ומואר
·       803 Copper Gold – נחושת זהוב



את מוצרי הקולקציה ניתן להשיג ברשתות הפארם, בתמרוקיות המובחרות ובחנות האונליין של המותג. שימו לב, במהלך חודש פברואר 2018 תוצע הקולקציה במחירי מבצע מיוחדים.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails