יום חמישי, 8 בפברואר 2018

Diorskin Forever Undercover 24-hour Full Coverage Foundation

בעידן ה"סלפי", בו העור נראה סופר מושלם, "דיור" ממציאים מחדש את הטרנד ומביאים אותו לשלמות קיצונית עם המייקאפ החדש שלהם - Dior Forever Undercover.



"דיור" עשו לעצמם הרגל לחשוף מוצרי יופי חדשים מאחורי הקלעים של תצוגות האופנה שלהם. בעונה שעברה היתה זו המסקרה שלהם Pump'N'Volume ולפני מס' חודשים הם חשפו את המייקאפ החדש שלהם - Dior Forever Undercover.



פיטר פיליפס, מנהל הקריאייטיב של המותג, לא רק סייע בפיתוחו של המייקאפ החדש אלא אף השתמש בו כדי ליצור את המראה של תצוגת אביב/קיץ 2018.

הפורמולה של המייקאפ החדש הינה קלילה וטבעית מאד. לדברי פיליפס, ההבדל בינו לבין המייקאפ Diorskin Forever הקלאסי הוא שהמייקאפ החדש אינו מאט, הוא מרגיש ונראה הרבה יותר רענן וניתן לבנות את הכיסוי שלו בצורה טובה יותר.

פורמולת המייקאפ מבוססת על מים והיא רווייה בכמות גדולה של פיגמנטים – למעשה, פי 2 מזו הנמצאת במייקאפים קלאסיים, כך שמספיקה ממש כמות קטנה ממנו בכל שימוש כדי לכסות את כל שטח הפנים. בנוסף, הפורמולה מספקת עמידות לאורך כל שעות היממה, ללא צורך בפידור וללא הרגשת כבדות על העור בכלל. צמד פודרות שמכילה הפורמולה אחראיות על הענקת פוקוס רך למראה לצד אפקט של טשטוש פגמים ושליטה סופר יעילה על הברק השומני בעור. 



פיליפס מסביר, שהדרך הטובה ביותר להשתמש במייקאפ החדש הינה להניח אותו על עור מלוחח היטב באמצעות ספוגית או מברשת. מאחר והכיסוי שלו ניתן לבניה, אפשר ליצור איזה מראה שרוצים, החל מכיסוי קל מאד ועד לכיסוי מלא לחלוטין. 


המייקאפ החדש מוצע בלא פחות מ-29 גוונים שונים והוא מגיע בבקבוק בעיצוב חדש ומרענן. במקום בקבוק הזכוכית המסורתי, פיליפס בחר להשתמש בבקבוק פלסטיק לחיץ, בעל צורה מלבנית וקצה מחודד, המאפשר שליטה על כמות החומר שמוציאים. יש לציין בנוסף, שהבקבוק מגיע בתכולה של 40 מ"ל (להבדיל מהמייקאפים הקלאסיים, שמציעים תכולה של 30 מ"ל).



את הקמפיין למייקאפ מובילה השחקנית ושגרירת היופי של המותג, נטלי פורטמן. מול המצלמה מציגה פורטמן עמדה קלילה, עור פנים מושלם ובטחון גדול בכח הפיתוי שלה עד סוף הלילה. אגב, פורטמן מופיעה בסרטון הפרסומת כשהיא לבושה ביצירותיה של מריה גרציה קיורי, המעצבת של בית האופנה.



השקת ה- Dior Diorskin Forever Undercover Foundation בעולם החלה בחודש ינואר 2018. אלינו הוא צפוי להגיע לקראת סוף פברואר 2018.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails