יום שני, 21 במאי 2018

גרייס אליזבת היא הפנים החדשות של אסתי לאודר


הדוגמנית הצעירה והמבטיחה גרייס אליזבת (Grace Elizabeth) רק בת 21 וכבר ניכסה לעצמה חוזה יופי יוקרתי, כשגרירת היופי של מותג הקוסמטיקה Estée Lauder.



גרייס אליזבת גדלה בלייק סיטי שבפלורידה וכיום היא מתגוררת בניו-יורק. אל עולם הדוגמנות נגלתה בגיל 17, אחרי שאמה שלחה תמונות שלה לסוכנות דוגמנות. מאז כבר הספיקה להופיע על שערי המגזינים הנחשבים ביותר בעולם ולצעוד על מסלולי התצוגה של מעצבים ידועים וחשובים ביותר. מאז 2016 היא משמשת בתפקיד המכובד כשגרירת המותג Pink של "ויקטוריה'ס סיקרט". יש לה בנוסף, קהילת מעריצים גדולה, המונה מעל 500 אלף עוקבים במדיה החברתית. לדבריה, היא חובבת פעילות אקסטרים וברשימת המשימות שלה מופיעות פעולות כמו צניחה חופשית, בנג'י, צלילת מערות, קפיצות מצוק ועוד.

 

כעת נראה, שהיא תצטרך לדחות מרבית מהמשימות הללו, כי בשנה הקרובה היא תהיה קצת עסוקה בלהציג את פניה היפות בקמפיינים עבור מוצרי הטיפוח, האיפור והבישום של "אסתי לאודר", שמיועדים לעלות ברשתות החברתיות השונות, בטלוויזיה, בחנויות ובעיתונים. "אני נרגשת מאוד לייצג את מותג אסתי לאודר," אמרה גרייס אליזבת. "יופי הוא תחום שאהוב עלי ביותר מאז ומתמיד וההזדמנות לעבוד עם מותג כה איקוני היא פשוט קסומה. אני מחכה בכיליון עיניים לשתף את הקמפיינים הראשונים שלי עם כולם!" למעשה, היא לא תצטרך להמתין עוד זמן רב, כי הקמפיין הראשון בכיכובה יעלה לאוויר כבר ביולי הקרוב.



יש לציין, שגרייס מצטרפת לשורה נכבדה מאד של שגרירות המייצגות את "אסתי לאודר", ביניהן ניתן למנות את מיסטי קופלנד, קנדל ג'נר, קרלי קלוס, יאנג מי, קרוליין מרפי, הילארי רודה, ג'ואן סמולס, פיי פיי סאן וגבריאלה וויילד. במותג נרגשים מאד מהתוספת החדשה לנבחרת: "גרייס היא יפיפייה מודרנית מדהימה שתסייע לנו להמשיך לרומם את הסגנון והשאיפות של מותג אסתי לאודר. לאור עלייתה המהירה לפסגת עולם האופנה, ועם חוש ההומור הנהדר שלה, גרייס מביאה למותג גישה חדשה ורעננה," כך אומר סטפן דה לה פברי, הנשיא העולמי של מותג אסתי לאודר.

אגב, אם תהיתם לעצמכם, גרייס אליזבת מעידה על עצמה שהיא חובבת מראה איפור בסגנון הוליוודי זוהר עם תחושה של רעננות. "אני אוהבת גם שפתיים במראה ניוד. בשבילי, זה פשוט סופר סקסי לראות עיניים מעושנות לצד שפתיים משורטטות יפייפות," היא אומרת.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails