יום שני, 14 במאי 2018

נועה קירל משיקה קמפיין איפור (ושיר) חדש עבור GA-DE


נועה קירל, הכוכבת הכי לוהטת שלנו בימים אלו (טוב נו, חוץ מנועה ברזילי), משיקה בימים אלו קמפיין איפור חדש עבור מותג הקוסמטיקה הישראלי GA-DE. את הקמפיין מלווה שיר חדש - One look into my eyes, שנכתב במיוחד עבור קירל ונועד לקדם את המסקרה "Volumetric", זוכת פרס "מוצר השנה" לשנת 2018.



אין זה סוד, שקירל בת ה-17 שוברת שיאים חדשים למרות גילה הצעיר. היא שחקנית, זמרת, מנחת טלוויזיה וכוכבת רשת בפני עצמה, המחזיקה בדף אינסטגרם עם למעלה מ-400 אלף עוקבים. כעת, כאמור, היא גם מובילה קמפיין של מותג קוסמטיקה.



כחלק מתפקידה במסגרת שיתוף הפעולה עם "ג'ייד", תופיע קירל בסרטונים מיוחדים לקידום מוצרי האיפור, הטיפוח והבישום של המותג. הסרטונים יעלו  בטלוויזיה וברשת הדיגיטלית, כשלצידה של קירל יופיעו גם הדוגמניות הצעירות דורית רבליס ואביטל לנגר, המחזיקות גם הן עשרות אלפי עוקבים באינסטגרם ומהווה מודל לחיקוי למאות אלפי נשים צעירות ברחבי הארץ.

קירל עם רבליס ולנגר עבור "ג'ייד"

הסרטונים בהן יופיעו קירל, רבליס ולנגר, יציגו מצבים שונים מחיי היומיום של נשים צעירות ומודרניות, מלאות עוצמה ומעצימות בזכות עצמן. אותם מצבים יועברו בשפה ובויז'ואלים קצביים התואמים את הלך הרוח העכשווי בעולם הביוטי.

לדברי סיבל בן ריטן, מנכ"ל "דניה קוסמטיקס", יצרנית המותג GA-DE, המהלך נועד להתאים את המותג לעולם הדיגיטל, שהולך ומתפתח בשנים האחרונות. "הצרכניות האדוקות של תחום זה לא מסתפקות יותר בפרסום תדמיתי, כפי שהיה נהוג לאורך שנים בעולם הביוטי, אלא מבקשות להעצים את חוויית המשתמש. כל התחזיות המקצועיות צופות כי מגמת הצריכה בתוכן ווידאו בדיגיטל רק תלך ותגדל; הביוטריות ברמה העולמית וגם בהיבט המקומי הן סמן ימני לכך שעולם התכנים של קהלי היעד שלנו עובר שינוי ואנו פועלים בהתאם על מנת לתת לקהל הלקוחות שלנו מענה עכשווי בכל הרמות," היא מסבירה.

אגב, לאורך כל חודש מאי יפעלו מתחמי איפור ייחודיים של ג'ייד במספר סניפים של רשת סופר-פארם ברחבי הארץ. במתחמים אלו יוזמנו הלקוחות ליהנות מאיפור מקצועי, צילום על ידי צלם אופנה בסט צילום מקצועי, השתתפות בקטלוג הדיגיטלי של ג'ייד ואף בהזדמנות לזכות בפגישה אישית עם נועה קירל.

תאריכי המפגשים ומיקומם;
10.5 - סופר פארם ביג באר שבע
13.5 - סופר פארם קריון
14.5 - סופר פארם ביג כרמיאל
15.6 - סופר פארם ביג בית שמש
16.5 - סופר פארם קניון השרון
22.5 - סופר פארם קניון הזהב
23.5 - סופר פארם קניון איילון
27.5 - סופר פארם גיון אשקלון
29.5 - כל בו יהודה רחובות

כדי לנסות את מזלכם לזכות בפגישה עם קירל, תצטרכו להעלות תמונה שלכם עם מסקרה "וולומטריק" של ג'ייד, כשלצד התמונה יופיעו התיוגים הבאים: @gade_israel ו- #gademascara



פרטים נוספים ניתן למצוא בדף הפייסבוק של המותג, בחשבון האינסטגרם שלו או באתר החברה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails