יום שלישי, 1 במאי 2018

Vichy Mineral 89


"וישי", מותג הדרמו-קוסמטיקה הבינלאומי, מציג בישראל את Vichy Mineral 89- מוצר ראשון מסוגו אצל המותג, המשלב בתוכו ריכוז שיא של 89% מים טרמליים ממעיינות "וישי" וחומצה היאלורונית ומיועד לשמש כבוסטר (מאיץ) יומי לחיזוק העור ולספק לו לחות.



המים הטרמליים המינרליים של "וישי" ידועים כמסייעים להרגיע את העור ולחזק אותו מפני מזיקים חיצוניים. מקורם של מים אלו הינו ממעמקי הרי געש צרפתיים והם זורמים דרך סלעים וולקניים מגנטיים בני אלפי שנים – שם הם אוגרים בתוכם לא פחות מ-15 סוגי מינרלים שונים, המחזקים ומרגיעים את העור, כמו ברזל, אשלגן, סידן ומנגן. כמו כן, מים אלו עוזרים לאזן מחדש את רמת החומציות (PH) של העור ומגנים עליו מפני פגעים סביבתיים, כמו זיהום ומזג אוויר.



המים הטרמליים של "וישי" נמצאים, למעשה, בכל המוצרים של המותג וכולם, ללא קשר לגיל או סוג העור, יכולים להפיק תועלת מהשימוש בהם. המוצר החדש – "מינרל 89", מכיל את הריכוז הגבוה ביותר של מים אלו, מה שהופך אותו לתוספת המושלמת לכל שגרת טיפוח העור.

ה"מינרל 89" הוכרז על-ידי המותג כספק לחות מדור חדש, כאשר 15 המינרלים שהוא מכיל בשילוב החומצה ההיאלורונית דואגים לחסן את העור, להפוך אותו גמיש יותר ללחצים פנימיים וחיצוניים ולחזק את מחסום הלחות. כתוצאה מכך, העור שומר על הלחות שלו, מרגיש חלק ונעים יותר וגם נראה זוהר וקורן יותר.


הפורמולה של המוצר מכילה 11 מרכיבים בלבד, ללא פארבנים, חומרי צבע או ריח ומזיקים אחרים, כך שהוא מתאים גם לבעלי עור רגיש. הפורמולה שלו צלולה ושקופה ויש לו מרקם של ג'ל-מיימי, הנספג במהירות לתוך העור מבלי להותיר תחושת שמנוניות או דביקות. יש להשתמש בו בבוקר ובערב, על עור פנים נקי, לפני שגרת הטיפוח הרגילה (סרום, קרם לחות וכו'). אגב, מספיקות 2 טיפות בכל שימוש.

"מינרל 89" של "וישי" מגיע בבקבוק זכוכית מסיבי עם פיית משאבה, המאפשרת הוצאת חומר בקלות ובנוחות.

להשיג בבתי מרקחת פרטיים ברחבי הארץ, תמורת 119 ₪ (תכולה: 50 מ"ל).
לבירור בית המרקחת הקרוב: 09-7730800, או הקליקו כאן.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails