יום ראשון, 17 ביוני 2018

איזבל מרנט ולוריאל פריז משיקים קולקציית איפור


מעצבת האופנה איזבל מרנט (Isabel Marant) ומותג הקוסמטיקה "לוריאל פריז" (L’Oréal Paris) מאחדים כוחות ליצירת קולקציית קפסולה של איפור, הכוללת מוצרים לשפתיים, עיניים ולחיים. הקולקציה תושק במהלך חודש ספטמבר 2018, בדיוק לקראת שבוע האופנה שיתקיים בניו-יורק.



מותג האופנה של מרנט, המוכר בעיקר בסגנון של "היפסטר בוהמי פריזאי פוגש את מראה הטום-בוי", הינו חביב מאד על סלבריטאיות כמו ביונסה, גווינת' פלטרו, קנדל וקיילי ג'נר. בראיון שהעניקה ל-WWD סיפרה, שהרעיון שלה היה בעיקר ליצור מוצרי איפור שיעניקו מראה "לא מאופר", "אבל גם שיכלול כמה מוצרים הכרחיים שכל אחת צריכה להחזיק בתיק האיפור שלה כדי שישמשו אותה באופן נוודי."

"אני חושבת שזה מתאים יותר לאורח החיים של נערת 'איזבל מרנט'," מסבירה המעצבת. "היא דיי טבעית במהלך היום, אבל אין לה זמן לחזור הביתה לפני היציאה בערב כדי ליצור מחדש את מראה היופי שלה. אז הרעיון היה לקבל שלושה או ארבעה מוצרים שיסייעו להקפיץ את המראה עם מחוות מאד פשוטות וספונטניות."


לדברי פייר עמנואל אנג'לוגלו (Pierre-Emmanuel Angeloglou), נשיא לוריאל פריז העולמי, היו סיבות רבות לשיתוף הפעולה עם מרנט. "היא אחת ממותגי האופנה הפריזאיים האייקוניים ביותר," הוא אומר ומציין שגם המותג וגם המעצבת עצמה "מעוררי השראה בצורה קיצונית." עוד הוא הוסיף, שמרנט מגלמת באופן מושלם את חזון הנשיות החדש, עליו שמה "לוריאל פריז" את הפוקוס כיום.

"זו שאלה של הצגת אשה המודעת לעצמה," אומר אנג'לוגלו. "יחד עם זאת, היא אשה יוצאת דופן, מודל לחיקוי... שיש לו את היכולת להתייחס ולשוחח עם אנשים. היא מעוררת השראה ובאותה עת טבעית מאד, עם נגיעה של זלזול."

קולקציית הקפסולה של "לוריאל פריז" ואיזבל מרנט תכלול חמישה מוצרים שונים לשפתיים, עיניים ולחיים, ליצירת מראה טבעי או מעושן. הקולקציה תושק בהשקה מוקדמת באינטרנט החל מה-19 בספטמבר 2018. לאחר מכן, היא תהיה זמינה בכל נקודות המכירה של המותג בעולם ובחנויות "איזבל מרנט" החל מה-27 בספטמבר 2018 – המועד בו תתקיים תצוגת האופנה של מרנט בשבוע האופנה בפריז, ש"לוריאל פריז" הוא אחד הספונסרים הרשמיים שלו.

אגב, זה המקום להזכיר שבשנה שעברה השיקו "לוריאל פריז" לראשונה קולקציה שפתונים במהדורה מוגבלת בשיתוף עם מעצב האופנה הראשי של בית "בלמיין", אוליבייה רוסטה. 6 גוונים מהקולקציה הנ"ל הושקו ממש לאחרונה בארץ וניתן להשיגם ברשת הסופר פארם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails