יום שלישי, 5 ביוני 2018

Essence Choose Your Power: Eye & Face Makeup Palette


מותג הקוסמטיקה הגרמני "אסנסס" ישיק מהדורת טרנדים חדשה בשם Choose Your Power, שמורכבת מפלטות צבעוניות לעיניים ולפנים ומהוות (אם תרצו) את הגרסה ה"עממית" לפלטות בקולקציית MAC Girls.



כאמור, הפלטות החדשות מיועדות לאיפור העיניים והפנים ומאפשרות יצירה של מיגוון מראות איפור. בקולקציה ארבע פלטות שונות, שכל אחת מהן מכילה 9 גוונים בעלי גימורים שונים. בנוסף, ניתן למצוא באוסף זה גם שתי פלטות היילייטרים, המיועדות להעצמת המראה הזוהר. כמו הפלטות בגרסה של MAC, גם אלו של "אסנסס" נושאת שמות המאפיינים סוגי אופי שוני ומאפשרות לנו לבטא את הסטייל האישי.


Born Awesome Eye & Face Palette – פלטה הכוללת מיגוון מעניין של צבעים לעיניים והפנים ומתמקדת בגוונים חמים של קורל ומשמש בעלי גימור מאט ומנצנץ.


Too Glam To Give A Damn Eye & Face Palette – פלטה המאפשרת ליצור מראה זוהר באמצעות גוונים הנעים על סקלת הסגולים, כחולים וורודים בגימור מטאלי בעיקר.


The Future Is Me Eye & Face Palette – שילוב יוצא דופן של גוונים קרירים, החל מאפור כסוף ועד טורקיז, בגימורים שונים.


Not Your Princess Eye & Face Palette – שילוב מתוחכם ורומנטי של גוונים על סקלת הורודים והאפורים, המאפשרים יצירת מראה קליל, מעודן וסקסי.


Go For The Glow Highlighter Palette – פלטת היילייטרים המורכבת משלושה גוונים בעלי גימור הולוגרפי. הפלטה מוצעת בשני שילובי שוונים:

·       01 The Cools Illuminating Palette – גוונים קרים
·       02 The Warms Illuminating Palette – גוונים חמים



הקולקציה צפויה לעלות על המדפים ברחבי העולם החל מאוגוסט 2018.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails