יום שלישי, 26 ביוני 2018

פייס טיים: טרנד המסכות הקוריאניות כובש את ישראל


טרנד מסכות היופי הוא השגעון האחרון שהגיע למערב מקוריאה וסחף את העולם בסערה. מדובר בדרך סופר מהירה להעניק לעור הפנים אקסטרה אהבה ופינוק, מבלי לטרוח אפילו לצאת הבית. המסכות הללו מספקות פתרון מיידי לשיפור מראה העור ומתאימות בדרך כלל לכל סוגי העור. למרות שהן מזכירות במראה את המסכה של חניבעל לקטר המפחיד מ"שתיקת הכבשים", הן קיבלו מעמד של כבוד בקרב סלבריטאיות, דרמטולוגים ומכורות יופי בכל העולם.



אז למה המסכות האלו הפכו לפופולריות כל-כך? הסיבה העיקרית היא שכאמור, מדובר בדרך קלה ומהירה להשגת מראה עור רענן וקורן מבלי שנצטרך ללכת לקוסמטיקאית. המסכות הללו עשויות מכותנה, נייר או ג'ל והן רוויות ברכיבים מרוכזים החודרים לשכבות העליונות של העור ובתוך כ- 10-20 דקות העור נראה כבר טוב יותר. בנוסף, בניגוד למסכה המסורתיות, את המסכות הללו קל מאד להסיר. חשוב לציין, שמדובר במוצר המיועד לשימוש חד-פעמי, שנוח לנשיאה גם מחוץ לבית.


בשוק היופי ניתן למצוא מיגוון של מסכות שונות. רובן נועדו לספק לחות עשירה מאד לעור, אבל יש גם כאלו שמיועדות לטפל בבעיות עור שונות, כמו הרגעת עור רגיש או הבהרת עור עמום. חלקן נהדרות כמעניקות בוסט של זוהר לפני אירוע מיוחד או סתם יציאה לבילוי ליילי, בעוד שאחרות יכולות להיות מתאימות לשימוש לפני השינה, כך שהסרום ייספג היטב בעור ונתעורר עם עור זוהר יותר. כך או כך, כדאי מאד לשלב אותן בשגרת הטיפוח השבועית שלנו.

חובבות הטרנד, מימין: בלה חדיד וויקטוריה בקהאם, משמאל: ליידי גאגא

בישראל ניתן היום למצוא מיגוון רחב של מסכות יופי ממותגים שונים, חלקן יקרות וחלקן נושאות תג מחיר השווה לכל כיס. ריכזתי עבורכן כמה מהן:

Estee Lauder ANR Concentrated Recovery Powerfoil Mask – מסכה המיועדת לחדש את מראה העור ולתקן נזקים יומיומיים הנגרמים מאורח החיים המודרני. מכילה בין השאר כמות כפולה של הסרום המפורסם של המותג, ה- Advanced Night Repair, וחומצה היאלורונית. מיועדת לשימוש שבועי בשעות הלילה, לפני השינה (מחיר: 440 ₪ לאריזה המכילה 4 יח').


Premier - By Dead Sea Premier Advanced 3D Masca Negra – מסכת פחם בטכנולוגיה ייחודית עם חיתוך תלת-מיימדי, הבנויה כך שתתאים באופן מושלם לתווי הפנים. המסכה עשויה מפחם פעיל ומיועדת לטהר את העור מרעלים, כימיקלים ולכלוך שהצטברו על העור. בנוסף, מכילה המסכה רכיבי לחות והזנה שונים. מומלצת לשימוש פעם בחודש (מחיר: 950 ₪ לערכה של 12 יחידות).


Juvena Mastercare Express Firming & Smoothing Bio-Fleece Mask - מסכת מיצוק והחלקה מיידית להתחדשות מושלמת. המסכה עשויה מבד אורגני והיא כוללת שילוב של שתי טכנולוגיות מהפכניות בעלות השפעה סינרגטית, המעניקה בסיס ידידותי להתחדשות העור. בנוסף, היא כוללת רכיבים כמו גרגירי גינה, קפאין וחומצה היאלורונית המעניקה לעור תחושה של מיצוק, החלקה, רכות ולחות מיידיים. מומלצת לשימוש אחת לשבוע (מחיר: 319 ₪ ל-5 יחידות).


Viscoderm - מסכת בד טיפולית מבית "מדיקל נובה", המיועדת להרגיע את העור ולהעניק לו לחות ורענון. המסכה כוללת רכיבים פעילים כמו חומצה היאלורונית, אלוורה, ביסבולול (הרכיב הפעיל בקמומיל) והיא מבוססת על טכנולוגיית ההידרוג'ל המאפשרת חדירה הדרגתית של הרכיבים אל תוך שכבות העור. המסכה בנויה משלושה חלקים (חצי פנים עליון, חצי פנים תחתון וצוואר) ומומלצת לשימוש במיוחד אחרי טיפולים דרמו-אסתטיים בפנים ובצוואר, כהשלמה לטיפול פנים קוסמטי או כטיפול בזק לפני אירוע (מחיר: 120 ₪).


Kovas Cettua Clean & Simple – סופר-פארם מציעה 3 מסכות של המותג הקוריאני Cettua, המשווק בלעדית על-ידה: מסיכת FOIL מועשרת בזהב קולאידי ותמצית פרח התפוז המזינה את העור בלחות אינטנסיבית לפעולת אנטי אייג'ינג; מסיכת יהלומים, חומצה היאלורונית ומי במבוק המעשירה את העור בלחות והזנה; ומסיכת הידרוג'ל המכילה זהב 24 קאראט המעניק לעור מראה זוהר וקורן ברגע. כל אחת מהמסכות מורכבת מ-3 שכבות למניעת התאיידות הסרום וקליטה מקסימלית של חומרי ההזנה והן מגיעות בשני חלקים לשימוש נוח והשגת תוצאות אידיאליות (מחיר: 25 ₪ ליחידה).


Careline Gold HydroGel Mask & Black HydroGel Mask – שתי מסכות מבית "קרליין": מסכת הידרו ג'ל זהב להזנה עמוקה, מיצוק ותיקון נזקי גיל וסביבה, המכילה אבקת זהב, אנזים פפאיה, קומפלקס אצות ותמצית קקטוס; מסכת הידרו ג'ל שחורה למיצוק ומניעת סימני גיל, המכילה קולגן, חומצה היאלורונית, תמציות קקטוס ופולי סויה. שתי המסכות הינן מסכות ג'ל גמישות ספוגות ברכיבים פעילים ומתאימות לכל סוגי העור. מומלצות לשימוש 1-2 פעמים בשבוע, לפי מצב העור, או כטיפול יופי מאיר לפני אירוע (מחיר: 70 ₪ לאריזה של 5 יחידות).


Garnier Tissue masks – סדרה של שלוש מסכות המבוססות על רכיבים צמחיים: מסיכה ירוקה (לעור רגיל עד מעורב) עם תמצית עלי עץ התה לרענון ותחושת ניקיון; מסיכה ורודה (לעור יבש ו/או רגיש) הכוללת תמציות פרחים לשיקום והרגעה; מסיכה כחולה (לעור מיובש) הכוללת תמציות רימונים מזינות. כל המסכות עשויות מבד טישו נעים, היוצר חום בינו לבין העור. חום זה מאפשר לנקבוביות להתרחב מעט ולספוג טוב יותר את הרכיבים הפעילים שבמסכה (מחיר: 13 ₪ ליחידה).



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails