יום שישי, 12 באוקטובר 2018

קאיה גרבר היא הפנים החדשות של איב סאן לורן


אחרי שכיכבה בתצוגה של בית האופנה היוקרתי איב סאן לורן לאביב/קיץ 2019, שהתקיימה בשבוע האופנה בפריס, תחת אורותיו המנצנצים של מגדל אייפל, קיבלה קאיה גרבר (Kaia Gerber) תפקיד חשוב חדש בחטיבת היופי של המותג.



"קאיה היא כשרון פורח עם תחושה ייחודית של סגנון ויופי מהמם", אומר סטפאן בזי (Stephan Bezy), המנכ"ל הבינלאומי של Yves Saint Laurent Beauté בלוריאל. "היא ההתגלמות המושלמת של רצון הדור שלה לאותנטיות ולאדג'יות. כמוזה וכשגרירה היא תעביר את הערכים הללו, אשר זהים לחלוטין למה ש- YSL Beauté מייצג."

קאיה בת ה-17 היא בתה של דוגמנית העל סינדי קרופורד. למרות גילה הצעיר, היא כבר הספיקה לפאר את שעריהם של גדולי המגזינים המובילים בעולם כמו "ווג פריז", "ווג איטליה" ועוד. הופעתה הראשונה על המסלול של שבוע האופנה היתה בסתיו 2017. מאז היא צעדה על כמה מסלולים נחשבים נוספים.

על תפקידה החדש, אמרה גרבר: "להיות הפנים החדשות של YSL Beauté זו הזדמנות לכתוב סיפור חדש, מלא בכייף, צבע ואיפור. אני אוהבת את ה-DNA של המותג, שהוא כל-כך חתרני, תוך שהוא כל כך יוקרתי ומגניב."

החל מינואר הקרוב, גרבר תהיה הפנים של סדרת השפתונים הלחותיים Rouge Volupté Shine, בקמפיין שצולם על-ידי דיוויד סימס (David Sims). כמו כן, היא תוביל את מסע הפרסום עבור הטוש אקלה (Touche Éclat) המפורסם של המותג ושל המסקרה Volume Effet Faux Cils. המאפר טום פישו (Tom Pecheux), המשמש כמנהל הביוטי הבינלאומי של המותג, מספר כי במהלך הצילומים של הקמפיין בכיכובה של גרבר, "הכל הרגיש מאד קל, מאד מחובר."

אגב, לקאיה יש מעל ל- 3.8 מליון עוקבים בחשבון האינסטגרם שלה. "אני חושבת שבימים אלו, כל מה שאתה עושה צריך להימדד במידה של אחריות", היא אומרת. "אם יש אנשים שרואים בי מודל לחיקוי, אני מקווה מאד שאהיה מסוגלת לייצר דימויים ומסרים חיוביים, שיהוו השראה לאחרים להרגיש בטוחים במראה שלהם, לדאוג לעצמם ובעצם להיות נחמדים לעצמם."


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails