יום שני, 8 באוקטובר 2018

PAYOT Crème N°2 Line


מותג הדרמו-קוסמטיקה הצרפתי PAYOT ("פאיו") מציג את Crème N°2 - סדרת מוצרים חדשה, המציעה ישועה מופלאה לבעלי עור רגיש!



לפני כ-100 שנה, ד"ר נדיה פאיו (Nadia Payo), מייסדת מותג הדרמו-קוסמטי הצרפתי PAYOT, פיתחה מוצר קאלט – קרם לחות מרגיע, שכונה בשם Soothing Crème N°2. הקרם האגדי יועד לטיפול באדמומיות וגירויים בעור והוא נוצר בהתבסס על הידע הנרחב שלה בתחום צמחי המרפא. הפורמולה שלו שילבה, למעשה, את היתרונות הקיימים בצמחים אלו יחד עם ארומתרפיה. כיום, בהתבסס על הקרם המופלא של ד"ר פאיו, יצרו מעבדות המותג סדרה של מוצרים לעור רגיש, הקרויה בשם Crème N°2.

ב"פאיו" מאמינים, כי רגישות העור נובעת כתוצאה מהגברת ההשפעה השלילית של גורמים פיזיולוגיים ורגשיים, הקשורים לאורח החיים המודרני, הגדלת רמות הלחץ וגם הזיהום הסביבתי. מחסום ההגנה הטבעי של העור הולך ומדלדל וכתוצאה מכך העור יכול להיות רגיש או אפילו רגיש מאד. בעלי סוגי עור כאלו מכירים היטב תופעות כמו צריבה מתמשכת, אדמומיות, אי-נוחות וקילוף.

במעבדות "פאיו" השתמשו בהרכב הבוטני של הקרם המיתולוגי Crème N°2 כבסיס, המשמש מרכיב פעיל טבעי להרגעת העור. כדי להבטיח טיפול מקיף בעור, הוסיפו לפורמולה רכיבים שונים, המיועדים להקל על הלחץ ולהפחית את רגישות העור, תוך שיחזור האיזון הטבעי של המיקרופלורה שלו. את כל הטוב הזה שילבו בשלושה מוצרים מופלאים, המיועדים לבעלי עור רגיש מכל הסוגים:


Payot Crème N°2 Cachemire (מחיר: 109 ₪, תכולה: 50 מ"ל) – קרם עשיר ומזין לעור רגיש הנוטה ליובש, מצמצם תופעת אדמומיות, גירוי וחוסר נוחות על העור, מגן נגד פגעי הסביבה.

Payot Crème N°2 Nuage (מחיר: 109 ₪, תכולה: 50 מ"ל) – קרם לחות לכל סוגי העור במרקם דמוי ענן, קליל ואוורירי, נספג במהירות, מרגיע, מלחח ומקרר את העור. מצמצם את תופעת האדמומיות, גירוי וחוסר נוחות של העור, מגן נגד פגעי הסביבה. אנטי דלקתי.

Payot Crème N°2 CC Cream SPF50+ (מחיר: 99 ₪, תכולה: 40 מ"ל) - קרם עם גוון עדין לתיקון פגמי עור, מעניק גוון עדין המאחד את גוון העור ומסווה פגמים, מעניק לחות, מרגיע את עור הפנים המגורה ומאיץ את תהליך התאוששות האפידרמיס. מכיל הגנה מפני קרינת UV ברמה של SPF50, למניעת כתמי פיגמנטציה והזדקנות מוקדמת של העור.

את מוצרי הסדרה Crème N°2 ניתן להשיג בנקודות המכירה של PAYOT ברשתות הסופר-פארם, המשביר לצרכן, ניו-פארם ובפרפומריות ובתי המרקחת הנבחרים.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails