יום שלישי, 2 באוקטובר 2018

Huda Beauty New Nude Palette


אחרי טיזינג קצר שעשתה על-גבי המדיה החברתית, הודא קטן חושפת פלטת צלליות מפתיעה בגווני ניוד, שתושק על-ידה ממש בקרוב. למרות שהשוק רווי בפלטות בגווני ניוד, הודא מבטיחה שהפלטה שלה היא מהסוג שטרם התנסינו בו עד כה! 



"איפור היה תמיד דרך לבטא את עצמי, וכשאני מתאפרת בגווני ניוד בעיניים אני מרגישה בטוחה וסקסית. רציתי להמציא מחדש את גווני הניוד עם גוונים נייטרליים וקרים, ולתת לכם משהו חדש להתנסות, להעצים ולהביע את עצמכם," מסבירה הודא.


אחרי שניסתה וריאציות צבעים שונות, בחרה הודא להתמקד בגוונים אדמדמים רכים, גווני נחושת מאובקים, ורודים אדמדמים וטאופים מוזהבים, שמהווים איזון מושלם בין גוונים קרים לחמים.


מלבד הגוונים החדשים שבפלטה, מציגה הודא גם מרקמים וגימורים חדשים לחלוטין:

4 צלליות בגימור Multi-Reflective – צלליות בעלות פורמולה סופר חלקה, המכילה תערובת חלקיקים מבריקים של פנינות שונות, שהשתקפות האור בהן מעניקה לצללית גימור מבריק דואוכרומי מיוחד. ניתן להניח את הצלליות הללו באמצעות מברשת מעל צללית בגימור מאט או בפני עצמן.

10 צלליות בגימור Matte – צלליות בעלות מרקם חלק ופיגמנט רווי מאד. פורמולת הצלליות מועשרות בתמצית אלוורה ושמן קוקוס, מה שמעניק להן את המרקם החמאתי ואת האפשרות לטשטש אותן בקלות.

2 צלליות בגימור Glitter – צלליות בעלות מרקם מנצנץ חדש, שמחליק על העפעף כמו פנינה ויש לו השתקפות מהפנטת של נצנצים בוהקים. את הצלליות הללו יש להניח באמצעות מברשת דחוסה לקבלת נצנוץ אינטנסיבי.

1 צללית בגימור Pressed Pearl – צללית בעלת פורמולה המשלבת פנינים דחוסות עם תמציות עץ שיטה, חוחובה ושעוות חמניות ליצירת מרקם קרמי בעל גימור שימרי גבוה.

1 Concealer Base – צללית קרמית/קונסילר המהווה בסיס מושלם לצלליות ומסייע להעצים את גוון הצללית המונחת מעליו.


שמות הצלליות בפלטה הם:

·       Bare
·       Crave
·       Play
·       Fantasy
·       Love Bite
·       Spanked
·       Lace
·       Daydream
·       Tickle


·       Excite
·       Infatuated
·       Kinky
·       Concealed
·       Secret
·       Tease
·       Raw
·       Charmed
·       Teddy



פלטת ה- Nude החדשה של הודא תהיה זמינה החל מה-1 בנובמבר 2018 אונליין ובנקודות המכירה השונות של המותג ברחבי העולם. מחירה יעמוד על סך של 65$.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails