יום רביעי, 27 בפברואר 2019

רבלון משיקה קמפיין העצמה חדש


מותג הקוסמטיקה "רבלון" (Revlon) יוצא בקמפיין חדש תחת הסלוגן "I Can. So I Did" (בתרגום חופשי: "אני יכולה. אז עשיתי"), שמטרתו להעצים את הנשים תוך קידום הליין החדש PhotoReady Candid של המותג.



הקמפיין, אשר הושק בכל פלטפורמות התקשורת בארה"ב, כולל את שגרירות המותג גל גדות (Gal Gadot), אשלי גרהם (Ashley Graham), אדווה אבואה (Adwoa Aboah) ואניולה אביורו (Eniola Abioro), והוא צולם על-ידי הצלם והבמאי מריו סורנטי (Mario Sorrenti). מטרת הקמפיין הינה לעודד נשים לאמץ את המראה הטבעי שלהן ולהשיג את מטרותיהן והוא, למעשה, מהווה המשך לקמפיין Live Boldy של המותג, שהושק בשנה שעברה.



סילביה גאלפו (Silvia Galfo), נשיאת "רבלון" העולמית, אמרה: " המטרה שלנו עם ‘I Can. So I Did.’ היא לעורר השראה ושיח בו נשים מעודדות להיות גלויות-לב ולא מתנצלות. אנחנו רוצים לתת לנשים את הבטחון להיות עצמן ולהפוך את הפוטנציאל שלהן להישגים - גדולים או קטנים – ולהניע אחרות לחיות באומץ ולהיות משוחררות."


במסגרת הקמפיין, יחלקו שגרירות היופי של המותג את סיפוריהן האישיים, תוך שהן מאופרות במוצרי הליין החדש PhotoReady Candid, שהושק לאחרונה. מדובר בליין, הכולל 3 מוצרים בלבד: מייקאפ, קונסילר ופודרה, שמכילים רכיבי לחות, הזנה והגנה שונים ומעניקים כיסוי בינוני-גבוה לעור עם גימור טבעי והרגשת קלילות ונוחות. יש לציין, כי הליין הנ"ל טרם הושק בישראל וגם לא ידוע לי כרגע מתי (ואם בכלל) זה יקרה.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails