יום ראשון, 10 בפברואר 2019

YSL Touche Éclat High Cover Radiance Concealer


הטוש האייקוני של "איב סאן לורן" יוצא בגרסה חדשה בעלת כיסוי גבוה יותר, והפעם הוא גם מוצע בלא פחות מ-16 גוונים!



ה- Touche Éclat ("טוש אקלה") של YSL הושק לראשונה לפני 25 שנה והפך במהרה לקונסילר עטור הפרסים של כל הזמנים. עם זאת, כמוצר אייקוני כל-כך נוטים לייחס אליו ייעוד שאינו לו! מדובר, למעשה, בעט מאיר שנועד להסוות – ולא להסתיר – כהויות קלות עם שכבת של זוהר.

הפורמולה הזוהרת האיכותית של ה"טוש אקלה" היא זו שהפכה אותו למוצר "בסט ביי" המיועד לשימוש מתחת לעיניים, אבל לא ממש לכיסוי כתמים ופגמים בעור.


בתגובה לדרישת הלקוחות, שביקשו להשיג כיסוי גבוה יותר מהמוצר האהוב, משיק המותג את Touche Éclat High Cover Radiance Concealer – טוש לחיץ עם אפליקטור מברשת, בעל פורמולה חדשה שמיועדת להסתיר ולהבהיר באותו הזמן. כלומר, ניתן להשתמש במוצר כדי להסתיר עיגולים שחורים סביב העיניים, כתמים ופגמים אחרים בעור הפנים. בנוסף, העט מבטיח לספק לעור זוהר טבעי ועמידות לאורך שעות ארוכות.

המאפר טום פישו (Tom Pecheux), מנהל הביוטי הגלובלי של המותג, מציע להשתמש במוצר גם במקום מייקאפ בימים "טובים" של העור. "זהו קונסילר בעל כיסוי גבוה מושלם, אבל עדיין עם גימור טבעי למראה. לפעמים, מייקאפ יכול להרגיש כבד מידי, במיוחד אם העור שלך נמצא במצב מצויין, אבל כל מה שאת צריכה זה רק כיסוי נקודתי."


ה- Touche Éclat High Cover הינו קונסילר זוהר בעל כיסוי גבוה המסתיר באופן מיידי כהויות, פגמים ואי-אחידות בגוון העור. הפורמולה שלו כוללת, בין השאר, חומרי מילוי ממוקדים רכים, ריכוז גבוה של פיגמנטים, תמציות קלנדולה וקפאין והיא מועשרת בויטמין E.

כאמור, הטוש מוצע ב-16 גוונים שונים:

·       0.5 Vanilla
·       0.75 Sugar
·       1 Porcelain
·       1.5 Beige
·       2 Ivory
·       2.5 Peach
·       3 Almond
·       4 Sand
·       4.5 Golden
·       5 Honey
·       5.5 Honey
·       6 Mocha
·       6.5 Hazelnut
·       7 Coffee
·       8 Ebony
·       9 Espresso


ה"טוש אקלה" החדש יעלה על המדפים ברחבי העולם החל מאמצע פברואר 2019.


אגב, את הקמפיין לטוש האקלה החדש מובילות קאיה גרבר (Kaia Gerber), סטאז לינדס (Staz Lindes) וזואי קרביץ (Zoe Kravitz).




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails