יום חמישי, 7 בפברואר 2019

Estee Lauder Lip Care Collection


"אסתי לאודר" מציגים קולקציה חדשה של מוצרי טיפוח בסדרת Color Envy, המוקדשת כולה לשפתיים. ליתר דיוק, מדובר בספא לשפתיים!



במותג מבטיחים, שהשימוש במוצרי הקולקציה יעניקו למשתמשת שפתיים רכות כשל תינוק, יעשיר אותן בלחות ואף יפסל ויחיה אותן מחדש! תוסיפו לכך את העובדה, שכל המוצרים מגיעים באריזות ורודות מקסימות, מה שהופך את הקולקציה לנחשקת יותר בעיניי.





הקולקציה כוללת את המוצרים הבאים:

Pure Color Envy Replenish Lip Balm – ליפ באלם המחליק על השפתיים ומעניק להן פרץ של לחות ונגיעה קלה של צבע בהתאמה אישית למשתמשת. הבאלם מגיב בעצם לחומציות (PH) של השפתיים וחושף גוון ייחודי מושלם, ושפתיים רכות וחלקות.




Lip Repair Potion – מוצר בעל פורמולה שעושה הכל: מחייה, מרככת ומחדשת את השפתיים. אידיאלי לשימוש במהלך שגרת הטיפוח הלילית, כטיפול תוך כדי שינה להצערת השפתיים, או בכל זמן אחר ביממה להצגת חיוך מעורר קנאה.



Pure Color Envy Lip Volumizer – מוצר מנפח שפתיים. מיד עם מגעו על השפתיים הוא יוצר אפקט של שפתיים מלאות ומפוסלות יותר ומעניק להן תחושה עשירה של לחות והזנה. בנוסף, הפורמולה מגיבה לכימיה היחודית (PH) של השפתיים ומעניקה להן נגיעה קלה של גוון טבעי מושלם.




Pure Color Envy Smoothing Sugar Scrub – פילינג לשפתיים. מעסים את החומר על השפתיים ומניחים לגבישים להימס לתוך השפתיים או מנגבים את העודפים.



אוסף הספא לשפתיים זמין, לפי שעה, באתר של המותג בארה"ב ואנגליה ובקרוב גם בשאר העולם.




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails