יום ראשון, 21 ביולי 2019

Essence x Pac-Man Makeup Collection


מותג הקוסמטיקה הגרמני "אסנסס" משיק קולקציית איפור במהדורה מוגבלת, המוקדשת למשחק הוידיאו האהוב משנות ה-80, שחוגג כעת יום הולדת 40!



משחק הוידיאו "פאק-מן" (Pac-Man) הוצג לראשונה לעולם בשנת 1980. מאז ועד היום שוחררו גרסאות שונות ומעודכנות שלו, אבל הגרסה המקורית נשארה האהובה והמוצלחת ביותר. כעת, כאמור, חוגג המשחק יום הולדת 40 ולכבוד המאורע "אסנסס" משיקים קולקציית איפור קטנה עם מוצרים, שמגיעים באריזות מעוטרות בדמותו של הזללן הצהוב המיתולוגי וברוחות הרפאים המפורסמות ביותר בעולם משחקי הוידיאו.

בקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, ניתן למצוא את הפריטים הבאים:

Essence x Pac-Man Eyeshadow Palette – פלטת צלליות, הכוללת 8 גוונים סתוויים במרקם חמאתי ופיגמנטי. הצלליות בפלטה מגיעות בגימורים שונים של מאט, שימר וגליטר. אבל השוס הגדול של הפלטה הינו, למעשה, באריזה המיוחדת שלה: על המכסה מופיע מעין מיני משחק פאק-מן, שכל מה שצריך הוא פשוט לנענע את הפלטה כדי לגרום לדמויות לנוע בתוך המבוך.

·       01 You'll Eat it Up – גוונים חמים של שמפניה, ורוד, צהוב, אדום וחום.


Essence x Pac-Man Baked Highlighter – פודרת היילייטר אפויה, המספקת פיגמנט גבוה עם מרקם משיי המתמזג באופן מושלם עם העור. ההיילייטר מוצע בשני גוונים שונים:

·       01 Game Over – ורוד ניודי עם גימור מוזהב עדין, אידיאלי לגוון עור בהיר
·       02 Ready! – זהב בוהק מאד, אידיאלי לגוון עור שזוף או בינוני-כהה



Essence x Pac-Man Blush Palette – פלטת סמקים ורסטילית, הכוללת ארבעה גווני סומק בעלי מרקם קליל, המבטיח יכולת טשטוש גבוהה ומיזוג מושלם עם העור:

·       01 Beware of Flashing Monsters – ורוד, קורל, אפרסק ואדום



Essence x Pac-Man Lip Balm – ליפ באלם המגיב לחום הגוף ולחומציות (PH) של שפתי המשתמשת ומעצים את הגוון הוורדרד הטבעי שלהן:

·       01 Blinky


Essence x Pac-Man Eye Mask – מסכת עיניים המיועדת להזין, להרגיע ולרענן את העור העדין שסביב העיניים. המסכה אידיאלית למי שמבלה זמן רב מול מסך המחשב ומרגישה לאחר מכן עייפות ועיניים כבדות.


Essence x Pac-Man Face Brush – את האוסף סוגרת מברשת פנים, המיועדת לשימוש עם סומק, פודרה או ברונזר. המברשת בעלת סיבים סינתטיים, שמיועדים לספק טשטוש מושלם של הפודרות ומיזוגן בצורה רכה ועדינה עם העור. כמו כן, המברשת בעלת ידית מעוצבת, נעימה למגע, המבטיחה נוחות שימוש מקסימלית.


הקולקציה צפויה לעלות על המדפים ברחבי העולם החל מאמצע אוגוסט 2019. מקווה שגם לישראל היא תגיע, אם כי אני לגמרי בטוחה שזה לא יקרה באותו מועד...


תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails