יום רביעי, 3 ביולי 2019

Lancôme Idôle


"לנקום" משיקים את Idôle ("אִידול") - ניחוח נשי חדש ומסקרן, המיועד לדור המיליניום ומתואר כ"ניחוח של ביטחון ונשיות שיכבוש את העולם".



את הניחוח המאסקי פרחוני החדש יצרו שלוש בשמיות: שימאלה מייסונדיו (Shyamala Maisondieu), אדריאנה מדינה (Adriana Medina) ו- נאדז  ל'גרלנץ (Nadège Le Garlantezec). הוא מורכב מתמצית עלי כותרת של ורד אספרטה מטורקיה, שנוצרה במיוחד עבור "לנקום", יחד עם תמציות של ורד סנטיפוליה מצרפת, ברגמוט, אגס, יסמין הודי ותו "נקי וזוהר" חדש, שאמור להגדיר מחדש את הדף הלבן עליו כל אשה תתחיל את הסיפור שלה.


פרחוני ועדין, רענן וחושני – Idôle הינו בושם עם נוכחות, שזוהר באור. הוא מגלם חזון חדש של הצלחה מחוץ לקופסה. אחד המאפיינים המיוחדים, שמציב אותו במקום אחר, מעבר למוסכמות, הינו הבקבוק שלו. על העיצוב יוצא הדופן שלו אחראי האדריכל והמעצב התעשייתי שאפיק גאסמי (Chafik Gasmi), שביקש לתת בכך מחווה הולמת להתקדמות התעשיה הטכנולוגית והחדשנות. מדובר בבקבוק בושם הדק ביותר בעולם – בעובי של 15 מ"מ בלבד!




את הקמפיין לניחוח החדש מובילה שגרירת היופי החדשה של המותג – השחקנית, הזמרת ואוטוריטת האופנה זנדאיה קולמן (Zendaya Coleman): "אני נרגשת להיות הפנים של הניחוח החדש של לנקום. Idôle הוא בושם שיש לו משמעות. אני אוהבת את העובדה שהוא רענן וקליל. אני מאד בררנית לגבי בשמים ו- Idôle מריח לגמרי מדהים ואני אוהבת את זה," היא אומרת.


פרנסואה להמן (Françoise Lehmann), נשיאת "לנקום" העולמית, אמרה: "אנו נרגשים להיות מסוגלים ליצור ניחוח לדור חדש של נשים, החוקרות את הסטטוס קוו, משתחררות מהמסורת ומגדירות מחדש את משמעות ההצלחה. ביטחון חדש זה, קולקטיבי ומועיל לכל הנשים, מסית אותן בכל פעם להעלות את הרף קצת יותר גבוה. Idôle מהווה השקה אסטרטגית עבור 'לנקום' ואנחנו שמחים להציג אותו לעולם עם זנדאיה."



הבושם יעלה על המדפים ברחבי העולם החל מאמצע אוגוסט 2019 והוא יהיה זמין, כאמור, בבקבוק הניתן למילוי במספר גדלים: 25 מ"ל, 50 מ"ל ו- 75 מ"ל.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails