יום רביעי, 10 ביולי 2019

Haus Laboratories by Lady Gaga


אחרי חודשים של ספקולציות, הזמרת והיוצרת ליידי גאגא מאשרת כי היא תשיק מאוחר יותר השנה את Haus Laboratories ("האוס לבורטוריס") – ליין הקוסמטיקה שלה. ההצהרה מגיעה אחרי שהליידי חתמה על הסכם בלעדיות להשקת הליין עם ענקית המסחר האלקטרוני העולמית- חברת "אמזון".



אוסף הבכורה, שכאמור יושק לראשונה באופן בלעדי בצורה מקוונת באתר "אמזון", יהיה זמין בו-זמנית ב-9 מדינות שונות כבר מספטמבר השנה. בין המדינות שנבחרו ניתן למצוא את ארה"ב, בריטניה, צרפת, גרמניה ויפן. את הבחירה שלה לחבור ל"אמזון", הסבירה ליידי גאגא בכך, שעבודה עם שותפים אחרים עלולה לפגום במסר הכוללניות שהיא מקווה להעביר באמצעות המותג החדש שלה.

עוד חשפה הזמרת שהאוסף הראשון של המותג שיושק, יכלול מוצרים לעיניים, שפתיים ולחיים, שיחולקו לשש קבוצות גוונים. כמו כן, הוא יכלול קיטים של שלושה מוצרים במחיר של 49$.

אגב, ל- Haus Laboratories יש כבר חשבונות אינסטגרם וטוויטר, כמו גם אתר אינטרנט, שהוקם כבר בתחילת השנה, אבל עכשיו כבר מופיע בו טיימר שמונה את הזמן שנותר עד ה- 15 ביולי השנה- המועד בו האוסף יהיה זמין להזמנה מוקדמת. כמו כן, העוקבים יוכלו להירשם לקבל עדכונים אודות המותג באמצעות האימייל שלהם.

את הטיזר הראשון פרסם המותג השבוע, בדמות סרטון וידיאו באורך של דקה אחת, שמתחיל בהצהרה של ליידי גאגא בנוסח: "הדבר האחרון שהעולם זקוק לו הוא עוד מותג יופי... אבל זה חבל מאד," וממשיך בנאום חוצב להבות של הגברת אודות ביטוי-עצמי וקבלה-עצמית.



"הם אומרים שהיופי הוא בעיני המתבונן, אבל אנחנו ב- Haus Laboratories אומרים שיופי זה איך שאתה רואה את עצמך. הזוהר שלך. הביטוי שלך. האמנות שלך. אנחנו רוצים שתאהב את עצמך," כך מצהירה הזמרת זוכת האוסקר לצד הסלוגן: "הבית שלנו. החוקים שלך."

ההתמקדות של המותג בכוללניות וביטוי עצמי, שבאה לידי ביטוי גם בליהוק המגוון בו ניתן להבחין בסרטון הוידיאו, הולכת שווה בשווה עם המסרים אותם נוהגת להפיץ ליידי גאגא לאוהדיה. יחד עם זאת, הם תואמים גם למגמה הנוכחית בתעשיית היופי והאופנה, ונראה שהליידי מבקשת לצעוד בעקבות המותג המצליח של הקולגה שלה - Fenty Beauty by Rihanna.


גישה זו, בשילוב עם ההייפ שנבנה סביב השקת המותג של ליידי גאגא, יעניק בוודאי ל- Haus Laboratories נקודת מוצא חזקה, בעוד שהעסקה הבלעדית שנחתמה עם אמזון – למרות היותה בלתי קונבנציונלית עבור מותג יופי – תגרום למוצרים להפוך ל"סולד אאוט" תוך שניות מרגע עלייתם.

למרות שהלוקים המוצגים בסרטון הוידיאו ששוחרר כוללים ברובם איפור כבד בצבעים בולטים, עדיין לא פורסמו אימג'ים רישמיים של המותג ומוצריו. למרבה המזל, נותר עוד פחות משבוע עד למועד הפרסום של המוצרים ופתיחת רשימת ההמתנה לרכישתם. גם אני אהיה פה כדי לעדכן...


תגובה 1:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails