יום שבת, 5 באוקטובר 2019

Anastasia Beverly Hills x Carli Bybel Palette


במותג הקוסמטיקה ABH לא נחים לרגע! השבוע חשף המותג שיתוף פעולה חדש, שהוליד פלטת צלליות נוספת לאוסף הפלטות הפופולרי של המותג. הפעם, חבר המותג לקרלי בייבל (Carli Bybel) – משפיענית בתחום עולם הבריאות, הכושר והיופי.



קרלי הינה בעלת חשבון אינסטגרם עם 5 מיליון עוקבים ויותר מ-6 מיליון מנויים ביוטיוב. את החדשות על שיתוף הפעולה שלה עם ABH היא שיתפה באמצעות חשבון האינסטגרם שלה, לצד המילים הבאות: "הלוואי שיכולתי להסביר במילים איך אני מרגישה ברגע זה! עבדתי כל-כך קשה על זה במשך השנה וחצי האחרונים ואני לא מאמינה שהיום זה היום שאני יכולה סוף-סוף לדבר על זה! זו הפלטה הכי יפה שראיתי ואני יודעת שכולכם תאהבו אותה כמוני!!"


View this post on Instagram

A post shared by C͙A͙R͙L͙I͙ BYBEL (@carlibel) on

כאמור, התוצאה שהניב שיתוף הפעולה בין שני הצדדים הינה פלטה המכילה 14 צלליות ופיגמנטים דחוסים בגוונים החביבים על קרלי. הגוונים בפלטה, שמושקת במהדורה מוגבלת, הינם וורסטליים למדיי, כך שניתן באמצעותם ליצור מראה עדין ויומיומי או מראה מעושן ומנצנץ לשעות הלילה. יש שם צלליות בגימור מאט, שימר או מטאלי וגוונים חמים וקרים. כמו כן, לפלטה מצורפת מברשת דו-צדדית להנחת הצלליות וטשטושן. אבל מה שבאמת מושך את העין בפלטה היא האריזה החיצונית שלה, שמגיעה בעיצוב רומנטי בגווני לבן וזהב ומקושטת באבני חן ורודות.



הגוונים שבפלטה:

·       Boli – שמפניה מטאלית
·       Bybel – חום אדמדם-סגלגל מאט
·       Mandala – סגול בהיר מטאלי/דואוכרום
·       Libra – זהוב מטאלי
·       Jode – טורקיז שימרי
·       OA – סגול כחלחל דואוכרום
·       Boie – חום אפרפר מאט
·       Bear – בז' מאט
·       Moo – זהב בהיר מטאלי
·       Chai – חום בהיר מאט
·       Cindy – כתום בוהק מאט פיגמנט דחוס
·       Stev – אדום כהה מאט
·       Aura – ורוד אדמדם מטאלי שימרי
·       My Angels – זהב מטאלי



הפלטה תושק אונליין באתר של החברה ב-7 באוקטובר 2019 ושלושה ימים לאחר מכן היא תהיה זמינה גם בשאר נקודות המכירה של המותג. אגב, מחירה הינו 45.00$.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails