יום רביעי, 2 באוקטובר 2019

Yves Saint Laurent Pure Shot Skin Care Line


מותג הקוסמטיקה הצרפתי "איב סאן לורן" עומד להשיק בעוד מספר חודשים את Pure Shot - ליין טיפוח חדש ומסקרן, שמיועד לעור "בעל עייפות/עומס יתר".



עורן של נשים מודרניות, החיות חיים עמוסים ומאומצים, הכוללים בין השאר שעות עבודה ארוכות, לחץ ותזונה לא מאוזנת, מושפע מאד מהלחצים היומיומיים יותר ממה שדמיינו. מעבדות המחקר של "איב סאן לורן" עקבו אחר תהליך ההזדקנות, העובר על העור בעקבות אורח חיים אורבני כזה. תוצאות המחקר העלו, שעור בעל "עומס יתר" ועייפות מוגברת בעקבות אורח חיים לא סדיר ולחוץ, מקדים להזדקן ב-30% מהר יותר מאשר עור בריא רגיל.

עור בעל "עומס יתר" הינו הגורם העיקרי ביותר לחוסר האיזון בעור. ברגע שהוא נפגע, קשה לו מאד להחלים ולשקם את עצמו. לפיכך, ביקשו מעבדות איב סאן לורן ליצור ליין טיפוח כזה, שיאפשר לנשים מודרניות החיות אורח חיים קדחתני להשיג את העור האידיאלי בכמה צעדים פשוטים. במשך חמש שנים הם עבדו על פיתוחו של YSL Pure Shot - ליין האנטי-אייג'ינג הראשון בעולם, שמיועד לעור בעל "עומס יתר".

ליין ה- Pure Shot מבוסס, למעשה, על ניצול מקסימלי של כח הצמחים והמדע. פורמולות המוצרים מכילות שפע של תמציות צמחים, המגיעות מהגן הבוטני של המותג במרוקו, שהיה אהב במיוחד על איב סאן לורן בעצמו. אותן תמציות עברו עיבוד על-ידי מעבדות המדע של המותג, שדאגו להפיק מהן תועלות בצורה יעילה יותר ואף להגביר את כוחן.


הליין כולל 6 פריטים שונים:

Pure Shot Night Serum (30 מ"ל) - סרום לילה המיועד לשימוש ממש לפני השינה ותפקידו לקדם את תהליך שיפור מאזן העור. מדובר בפורמולה דו-שכבתית, המשלבת בתוכה תמצית שמן קקטוס "נר הירח", שפורח לילה אחד בשנה בלבד. טיפה אחת של הסרום בלילה, גורמת לעור להראות זוהר וחלק בבוקר.


עוד בליין, שלושה סרומים שונים (30 מ"ל), כאשר כל אחד מהם מיועד לפתור בעיית עור אחרת:

Pure Shot Y Serum – מיועד להעניק מיצוק לקווי המיתאר של הפנים;
Pure Shot Lines Away Serum – מיועד להעניק לעור יותר גמישות ואלסטיות;
Pure Shots Light Up Serum – מיועד להבהיר את העור ולהעניק לו מראה אחיד יותר.


שלושת הסרומים הנ"ל מכילים גם הם תמציות צמחים פעילות כמו תמציות איריס ואגס קוצני. ניתן להשתמש בסרומים הנ"ל בשילוב סרום הלילה שבליין או בשילוב עם שגרת הטיפוח היומיומית הרגילה. כמו כן, ניתן להשתמש בסרומים בשילוב האחד עם השני.

בנוסף, הליין כולל גם:

Pure Shots Perfect Plumper Cream (50 מ"ל) – קרם לחות, שתפקידו העיקרי הינו לתת זריקת אנרגיה לעור;


Pure Shots Hydra Bounce Lotion-Essence (200 מ"ל) – תחליב, שתפקידו העיקרי הינו לשפר את תיפקוד מחסומי העור.


ליין ה- Pure Shot של איב סאן לורן אמור לעלות על המדפים ברחבי העולם החל מינואר 2020.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails