יום רביעי, 2 באוקטובר 2019

חדש בישראל: מותג הטיפוח לגברים L'Oréal Men Expert


מה שטוב לזמר אדם לוין (Maroon5) ולשחקן ניקולאי קוסטר-ולדאו ("משחקי הכס"), טוב גם לגבר הישראלי! לראשונה בישראל, מושק בימים אלו מותג הטיפוח הגברי L'Oréal Men Expert, שמציע מוצרי טיפוח וגילוח לגבר המודרני ופותח על-פי צרכיו המיוחדים.



המותג, שנוסד בצרפת לפני 15 שנה, מציע כעת בישראל 6 סדרות טיפוח, הכוללות מיגוון רחב של פתרונות לגבר, כמו גם סדרה ייחודית לטיפוח השפם והזקן הגברי:

Hydra Energetic – סדרת הדגל של המותג, הכוללת מוצרי לחות וניקוי בסיסיים לגבר, הנלחמים בסימני העייפות, ה"אויב" מספר 1 של הגבר. הסדרה מיועדת לגברים בגילאים 25-45, לכל סוגי העור.

המוצרים מועשרים בויטמין C ובתמצית גוארנה, אשר מעניקה אספקה טבעית של אנרגיה מתמשכת ומכילה פי 4 קפאין מקפה שחור. מוצרי הסדרה פותחו במיוחד עבור מראה עור עייף, מסייעים להילחם במראה סימני העייפות ומעניקים תחושת רעננות מיידית.

Pure Charcoal - מוצרי לחות וניקוי לגבר למראה עור מאט וטיפול בפגמי עור שונים כגון ראשים שחורים. סדרה זו מיועדת לגברים בגילאים 15-25 בעלי עור מעורב-שמן או בעלי עור מחוספס. המוצרים מועשרים בפחם אלון מטהר הידוע ביכולות ספיחה גבוהות. בשימוש מתמשך, מוצרי הסדרה מסייעים להילחם במראה פגמי עור, נלחמים בברק השומני ומסייעים להפחית מראה עור מבריק.



Vita Lift מוצרי טיפוח ולחות אנטי אייג'ינג לגבר, אשר פותחו להילחם נגד סימני ההזדקנות: מסייעים בהפחתת מראה הקמטים, מעניקים לחות ומראה עור קורן, מעניקים תחושת מיצוק לעור ומגנים עליו מפני השפעות חיצוניות מזיקות. הסדרה מיועדת לגברים בגילאים 40+ בעלי עור בוגר. המוצרים מועשרים בתמצית גפן צרפתי, הידוע בתכונות נוגדות החמצון שלו, ומסייעת לעור להילחם בהשפעות חיצוניות אשר אחראיות על סימני הזדקנות.


Barber Club - מוצרי טיפוח וניקוי יומיומי של הזקן, שיער הפנים הגברי ועור הפנים. הסדרה מיועדת לגברים בגילאים 25-45 בעלי זקן ארוך או קצר.

המוצרים מועשרים בשמן אתרי ארז, הידוע ביכולות הזנה והרגעת תחושת גירויים. מוצרי הסדרה פותחו בהשראת הידע והניסיון של מעצבי שיער מקצועיים לסידור וריכוך הזקן (קצר\ארוך) והזנת העור. המוצרים מסייעים בהרגעת תחושות הגירוי, לזקן רך ונעים יותר.

Deo - סדרת דאודורנטים, הכוללת 5 מוצרים בעלי ריחות גבריים שונים, המסייעים בהגנה כוללת נגד הזעה ומעניקים תחושת רעננות לאורך זמן.

Shaveמוצרי ג'ל גילוח ותחליבי אפטר שייב להרגעת תחושת העור לאחר הגילוח. מסייעים בהפחתת תחושות הגירוי תוך הזנת העור.

את מוצרי הטיפוח של המותג ניתן להשיג בשלב זה ברשת סופר-פארם בלבד, בעוד שמוצרי הגילוח של המותג יהיו זמינים גם ברשת Be של השופרסל. יש לציין, שהמוצרים מוצעים במחירים השווים לכל כיס והם ינועו בין 22 ל- 55 ₪ (לפני מבצעים והנחות של רשתות השיווק).


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails