יום ראשון, 22 במרץ 2020

Dior Color Games Makeup Summer 2020 Collection


אמנם האולימפיאדה שהיתה אמורה להתקיים הקיץ ביפן התבטלה בגלל מגפת הקורונה, אבל עדיין תוכלו להנות מקצת משחקי ספורט. מותג הקוסמטיקה הצרפתי "דיור" מציג לקיץ 2020 את Color Games - קולקציית איפור בהשראת משחקי הספורט, רק שהכללים כאן הם נטו לבלות ולהנות על-ידי המצאה מחדש של יופי בריא, דינמי ומהנה.



את הקולקציה עיצב המאפר פיטר פיליפס, שהוא גם המנהל הקריאטיבי של מחלקת האיפור בבית האופנה הצרפתי. המוצרים בקולקציה מגיעים בגוונים תוססים, שמתאימים לאשה פעילה עם בטחון עצמי.



בקולקציה, שמושקת במהדורה מוגבלת, ניתן למצוא את הפרטים הבאים:

Dior 5 Couleurs Eyeshadow Palette – פלטה הכוללת 5 צלליות בצבעים בוהקים וגוונים רכים ליצירת שילובים מלאי חיים ושובבים. על הצלליות מוטבעות אותיות המותג כשהן שלובות זו בזו. הפלטה מצויידת בשני אפליקטורים דו-צדדיים ובמראה מובנית והיא מוצעת בשני שילובי גוונים שונים, המאפשרים ליצור אפקט מעושן או לוק מונוכרומטי הצהרתי רענן ואנרגטי:

·       287 Dive – צמד גוונים כחולים קרים מועצמים ע"י גווני אפרסק, וורוד ושזיף
·       897 Sprint – מערך של גוונים חומים וכתומים מומרצים ע"י ורוד מנצח




Dior Diorshow Color & Contour – עפרון קרמי דו-צדדי: בצידו האחד (העבה) צללית קרמית בגוון מואר המיועדת למריחה על כל שטח העפעף או כנקודת אור מעליו, ובצידו השני (הדק) עפרון/אייליינר פיגמנטי עשיר המיועד לתיחום והגדרה של העין. הניגודיות של האינטנסיביות והשקיפות בין הצלליות לעפרון מאפשרת ליצור מראה איפור עיניים שובב וקורן.

·       001 Gold/Blue – צללית בגוון זהב עדין ועפרון אייליינר בגוון כחול כהה
·       002 Brown/Peach – צללית אפרסקית ועפרון אייליינר חום כהה


Dior Diorskin Mineral Nude Glow – פודרה זוהרת מועשרת בחלקיקי פנינים ומינרלים, הלוכדים את האור ומעניקים לעור מראה זוהר בריא. הפורמולה הקלילה מתמזגת בקלות עם העור ומאפשרת לו לנשום, תוך שהיא מגנה עליו מפני גורמי לחץ חיצוניים וזיהומים. על הפודרה מופיעה הטבעה של אותיות המותג במעגל והיא מוצעת בשני גוונים שונים:

·       001 Pink Flame – ורוד נשי
·       002 Coral Flame – קורל זוהר

 

Dior Diorskin Mineral Nude Bronze – ברונזר מועשר במינרלים מוזהבים או ורדרדים הלוכדים את האור ושוטפים את העור במראה שזוף בריא וזוהר. הברונזר מעוצב בשני גוונים, כאשר במרכזו מוטבעות אותיות המותג בצורה מעגלית. אחד מהגוונים מיועד לחמם ולהעצים את גוון העור, בעוד השני מיועד לשטוף את הלחיים בפרץ של אנרגיה. הברונזר מוצע בשני גוונים שונים:

·       001 Light Flame – ברונזה בהיר לגוון עור בהיר
·       002 Warm Flame – ברונזה חמה לגוון עור כהה



Dior Diorskin Rouge – סומק אולטרה פיגמנטי בעל פורמולה עמידה לשעות ארוכות. הגוון שלו ניתן לבניה והוא מתמזג בצורה מושלמת עם העור. כמו שאר הפלטות בקולקציה, גם על הסומק מוטבעות אותיות המותג. מוצע בשני גוונים שונים:

·       431 Peach Volley – קורל נמרץ
·       485 Pink Pong – ורוד שובב



Dior Addict Stellar Shine – שפתון באלם עשיר בלחות המספק גימור מבריק עד שמונה שעות. הפורמולה שלו מתמזגת עם השפתיים ומעניקה להן גוון שקפקף, תוך שהיא מטפחת אותן. הפורמולה שלו מועשרת בתמציות אלוורה, שמנים ושעוות שונות שמספקים לשפתיים לחות במשך 24 שעות ויש לו ניחוח וניל ממכר עם נגיעה של מאסק. השפתון באלם מוצע בשלושה גימורים שונים: ברק טהור, מנצנץ ואפקט מראה. השפתון מוצע ב-12 גוונים ורודים שונים:

·       607 Porcelain Pink – ורוד עתיק
·       608 Sweet Pink – ורוד דובדבן
·       876 Bal Pink – פטל כהה
·       899 Dusk Pink – ורוד סגלגל
·       983 Night Pink – שזיף כהה
·       961 Pink Pink – ורוד פטל



·       896 Electric Pink – ורוד כהה
·       885 Flamingo Pink – ורוד מג'נטה
·       609 French Pink – ורוד חום פנינתי
·       572 Pearl Pink – ורוד בהיר
·       452 Ibis Pink – ורוד קורלי
·       871 Peony Pink – שזיף ורדרד



Dior Addict Lip Maximizer – ליפ גלוס עם אפקט מנפח שפתיים, בעל פורמולה עם ניחוח מנטה המעניקה תחושת רעננות יחד עם לחות וברק עשירים. מוצע בשלושה גוונים שונים:

·       016 Shimmer Nude – בז' מואר
·       019 Tokyo Pink – ורוד זוהר
·       020 Brown – חום שוקולד


Dior Vernis – לקים בגוונים תוססים עם ניחוח ברגמוט נילווה. הגימור של הלקים מבריק וחלק כמו ג'ל. הפורמולה שלהם מכילה סיליקון אורגני שמחזק את פני הציפורן, בעוד פולימר-טכני יוצר אחיזה מושלמת בין הלק והציפורן לעמידות ארוכת טווח. הלקים מוצעים בשלושה גוונים שונים:

·       120 Ready – צהוב פסטלי
·       208 Set – ירוק כחלחל
·       230 Go – כתום בוהק




הקולקציה צפויה לעלות על המדפים ברחבי העולם לקראת סוף אפריל – תחילת מאי 2020.


5 תגובות:

  1. ספורט פחות אבל את דיור אני חובבת במיוחד, קולקציה יפיפיה

    השבמחק
  2. שאלה לגבי עיפרון קרמי דו צדדי
    האם הצללית מגיעה במרקם מאט או אחר?

    תודה

    השבמחק

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails