יום שלישי, 24 במרץ 2020

YSL Blooming Crush Spring 2020 Collection


"איב סאן לורן" מציגים את Blooming Crush - קולקציית איפור אביבית, המבוססת על גוונים קורליים אלגנטיים ומתוחכמים בהשראת פריחה טרופית. לפני קצת יותר מארבעה חודשים הצגתי בפניכם תמונות ופרטים ראשונים אודות הקולקציה. כעת הגיע הזמן לפרוט בפניכם את הפרטים המלאים.



הפרחים היפים ביותר פורחים סוף סוף, פולשים לעולם עם צבעיהם הבוהקים והתוססים, מלאי השמחה! כתומים, ורודים ואדומים בניחוחות טרופיים ותת-גוון קורלי הם הגיבורים המוחלטים של קולקציית האיפור החדשה לאביב 2020 של YSL – נשית בעוצמתה ובעלת אופי חזק.


הקולקציה מורכבת ממוצרים לפנים, שפתיים וציפורניים ומבטיחה להעניק לפנים אור קורן, ממש כמו זה שיעניק לנו יום נהדר באוויר הפתוח (שקצת חסר לנו בימים טרופים אלו):

YSL Mascara Volume Effect Faux Cils The Curler Sparkling Topcoat – טופקוט מנצנץ בגוון כסוף, המבטיח להעניק לריסים את כל מה שעושה המסקרה האגדית של המותג. המברשת המעוקלת שלו עוצבה להוסיף נפח אקסטרימי לריסים עם אפקט של ריסים מלאכותיים והגדרה מקסימלית למראה מניפה מפתה. כמו כן, הפורמולה שלו עמידה לטווח ארוך והיא בעלת מרקם חלק ונעים. ניתן להשתמש בו בפני עצמו או מעל מסקרה אחרת לנצנוץ מפואר.


YSL Le Rouge Volupté Shine Lipstick – שפתון לחותי בעל פורמולה המועשרת בששה שמנים מזינים, המבטיחים להעניק לשפתיים רכות ונוחות לצד גוון עסיסי בוהק עם גימור סאטן.

בקולקציה ניתן למצוא 4 גוונים חדשים:

·       Coral Aviator – קורל בוהק עם תת-גוון ורדרד
·       Orange Crêpe – קורל כתמתם תוסס
·       Rose Afrique – ורוד בינוני חם
·       Rose Blazer – ורוד כהה חם



YSL Rouge Pur Couture Vernis À Lèvres Liquid Lipstick – שפתון נוזלי בעל מרקם קליל, גוון בוהק ועמידות לטווח ארוך. השפתון בעל מרקם סופר נוח ועם כיסוי מלא ואחיד. כמו כן, הוא מצוייד באפליקטור מעוצב, המאפשר מריחה בצורה קלה ומדוייקת.

בקולקציה ניתן למצוא 2 גוונים שונים:

·       Corail Aquatique – קורל ורוד-כתמתם
·       Rouge Laque – אדום מפואר


YSL Touche Éclat 3d Radiant Shaper Compact Powder – פודרה המיועדת להעניק לעור הפנים מראה זוהר וקורן עם אפקט של "נשיקת שמש". המרקם שלה קליל ורך והוא מבטיח להחליק על העור ולהעניק לו גימור חלק וקטיפתי. הפודרה מוצעת בגוון אוניברסלי – בז' ניוד חם.


YSL Couture Blush – סומק, שנוצר ע"י YSL בהשראת טכנולוגיית תהליך הרטבה, המשמש לצביעת טקסטיל, כדי להשיג אבקה (פודרה) מופלאה עם מרקם משיי, עשירה במיוחד בפיגמנטים וחלקיקים רפלקטיביים. הגימור המאט והאינטנסיביות הניתנת להתאמה הופכים את הסומק הזה לאידיאלי גם לשימוש כצללית למראה מונוכרומטי מושלם. כמו כן, ניתן להשתמש בו שימוש רטוב כדי לקבל תוצאה אינטנסיבית ונועזת יותר.

בקולקציה מוצעים ארבעה גוונים שונים, שכל אחד מהם מגיע בפלטה מעודנת המצויידת במראה מובנית ואפליקטור מתאים:

·       Orange Perfecto – כתום סלמון עז
·       Corail Rive Gauche – קורל ורדרד


·       Fuchsia Stiletto – ורוד קר עז
·       Rose Lavallière – ורוד בוהק


YSL La Laque Couture Nail Polish – לק בעל פורמולה מועשרת בתמצית שמן ורדים להזנה והגנה על הציפורן. הלק בעל עמידות לזמן ארוך והוא מצוייד במברשת המעוצבת כדי לאסוף את כמות חומר המתאימה ליישום מלא ואחיד כבר מהמריחה הראשונה.

בקולקציה מוצעים 2 גוונים שונים:

·       Blushing Pink – קורל ורדרד חם
·       Reddish Orange – כתום אדמדם


הקולקציה הושקה באירופה ממש בימים אלו ובקרוב היא תגיע לכל נקודות המכירה של המותג ברחבי העולם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails