יום רביעי, 13 בנובמבר 2019

YSL Beauty Spring 2020 (הצצה ראשונה)


החורף עדיין לא כאן ולצערי, הגשם שיורד כרגע מגיע בצורת רקטות, אבל אולי הצצה קטנה למה שצפוי לנו בקולקציית האביב של "איב סאן לורן" תצליח להסיח במקצת את הדעת מהמציאות השוררת כאן...



קולקציית אביב 2020 של YSL מכונה בשם Blooming Crush והיא כוללת, בין השאר, את  Radiant Touch 3D Glow Powder – פודרה אבן במהדורה מוגבלת, המשקפת את האור בהתאם לשינויי התאורה ויוצרת גימור תלת-מיימדי מזוויות שונות. על הפודרה מופיע תבליט עם לוגו המותג והיא מגיעה באריזה מוזהבת יוקרתית עם מראה מובנית ואפליקטור שמוסתר בתחתית המוצר.



עוד בקולקציה: 3 שפתונים מסדרת Rouge Volupte Shine – אחד מהם גוון חדש (מס' 97) והשניים האחרים (מס' 99 ו- 100) במהדורה מוגבלת. מדובר בשפתון בעל פורמולה, המכילה 6 שמנים חיוניים, תמצית רימונים, שמן מקדמיה וחומצה היאלורונית. בנוסף, מספק השפתון צבע ונוחות ללא פשרות.


כמו כן, הקולקציה תכלול את YSL Mascara Volume Efosil The Color (מהדורה מוגבלת) – טופקוט מנצנץ ליישום מעל מסקרה, שפתונים נוזליים מסדרת YSL Rouge Pur Couture Vernis ולקים. פרטים נוספים אפרסם לקראת מועד השקת הקולקציה בעולם – ינואר 2020.


באביב 2020 ישיק המותג גם את Rouge Volupte Rock Shine - סדרה חדשה של שפתונים בעלי ליבה עשירה בלחות כמו באלם. השפתון מזין וממלא את השפתיים, תוך כדי שהוא מלביש אותן בעטיפת צבע מבריקה מאד. למעשה, החלק החיצוני של השפתון אחראי על אספקת הצבע של השפתון, בעוד הליבה שלו אחראית על טיפוח השפתיים. הפורמולה שלו מכילה שמן מנטה שמעקצץ בעדינות, קוקטייל עשיר של נוגדי חימצון וויטמינים, כמו גם חומצה היאלורונית שנועלת את הלחות בשפתיים.




בגרסת אביב 2020, שתושק בעולם החל מפברואר 2020, מוצע השפתון עם ליבה מנצנצת בצורת כוכב קטן, שתואם את המוטיב של קולקציית החגים של המותג.

עוד השקה מיוחדת ומסקרנת של המותג – קרם הגנה בסדרת Pure Shot, שתושק בעצמה בתחילת השנה הקרובה. קרם ההגנה החדש, כמו הסדרה כולה, מיועד לבעלות עור עייף/בעל עומס יתר ויש לו מרקם אוורירי וקליל מאד (שמינית מקרם רגיל דומה), כך שהוא לא מורגש כלל על העור ולא מכביד עליו. על-פי מחקרים, כאשר הסבום הופך להיות דביק, העור מפסיק לנשום ועלול לקבל כוויות בחשיפה לקרינת השמש. עייפות יתר של העור מוסיפה אף היא להפרת האיזון המוחלט של העור. קרם ההגנה החדש של YSL מציע הגנה רחבה מאד ברמה של 50SPF ויש לו גם יכולת לבודד חלקיקי PM2.5 מזיקים, הנפלטים לאוויר ממזהמים שונים. קרם ההגנה החדש יושק החל ממרץ 2020.


באותו המועד (מרץ 2020) יושק גם Touche Éclat Cushion Foundation - מייקאפ קושן באריזה מיוחדת במהדורה מוגבלת. מדובר באריזה מנצנצת במיוחד, כמו שמים זרועי כוכבים – ממש יצירת אומנות נחשקת.


לפי שעה, מדובר במידע מאד ראשוני, כך שיתכנו שינויים קלים בשמות הפריטים ומועד השקתם בעולם. בכל אופן, אדאג לעדכן אתכם כאשר יפורסמו פרטים רשמיים יותר.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails