יום חמישי, 14 בנובמבר 2019

Clinique x Kakao Friends


"קליניק" חברו למותג הדמויות המאויירות הקוריאני Kakao Friends להשקת סדרת סמקים, המוקדשת לדמויות החביבות.



הדמויות של המותג הקוריאני Kakao Friends הפכו להיות פופולריות ביותר בעולם וניתן לראות אותן משולבות במוצרים שונים, כמו בגדים, בובות, מברשות שיניים, כיסויים של טלפונים ניידים ועוד. המותג גם נוהג לשתף פעולה עם מותגים מפורסמים אחרים, למשל בעבר דמויות של המותג חולקו כמתנה בארוחות ילדים של "ברגר קינג".


כעת כאמור, משתף המותג הקוריאני פעולה עם מותג הקוסמטיקה האמריקאי "קליניק" והשניים משיקים סדרת סמקים מקסימה. הסדרה כוללת 3 גוונים בלבד, המבוססים על שלוש דמויות שונות: ראיין (Ryan), אפיצ' (Apeach) ו- ניאו (Neo). כל אחד מהם מייצג צבע אחר:

·       05 Nude Pop – ניוד קורלי (Ryan)
·       08 Melon Pop – אפרסק (Apeach)
·       15 Pansy Pop – ורוד סגלגל (Neo)




דמויות ה- Kakao Friends מחליפות את הטבעת הפרחים שמופיעה בדרך כלל על הסמקים בסדרת ה- Cheek Pop Blush הפופולרית של "קליניק". הדמויות המתוקות מופיעות על אריזת הקרטון החיצונית של הסמקים וכן בצורת תבליט על הסומק עצמו. המכסה של הסומק הינו שקוף, כך שניתן לראות דרכו בקלות את הדמות המוטבעת עליו, גם מבלי לפתוח אותו. הסומק עצמו רווי בפיגמנט ויש לו מרקם מעודן יחד עם גימור טבעי וקורן.


סדרת הסמקים הושקה ממש השבוע בקוריאה. אני מקווה, שבקרוב ניתן יהיה להשיגה גם בנקודות מכירה נוספות של "קליניק" ברחבי העולם.


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails